21‏/11‏/2008

سر بطبوطي او بتبوتي قاهر الادغال؟ههههههههه


طبعا الناس كلها بتتسال مين هو بطبوطي الي كيكي عايزة تخطفه مني يوم وتخرج معاه ده بطبوطي ده الاسم الي كيكي طلعته عليه طبعا انا من يوم لما اتولد بقوله بتبوتي طبعا عماله ارغي ومش بقول مين بتبوتي ده بتبويتي ده يا حضرات حلوة اوي دي حضرات المهم بتوبتي ده اخر العنقود احمد اسامه اخويا الصغير اول بيبي اشيله واعرف يعني ايه بيبي ورعايه وكدا احمد ده قلبي نفسه يمكن بتعصب عليه ومنه ساعات كتير جدا بس هو حبيبي بجد ويعتبر ابني البكري اه ابني بقي منا الي كنت بشيله والعبه وكان اول لما اشيله كدا واخده في حضني ينام ماما كانت بتتغاظ مني هههههههههههههههههه كان قمر هو لسه لحد دلوقتي قمر بس لما الاطفال بيكبرو مش بحبهم زي وهما اطفال احكيلكم قصته بقي احمد والله لله جالنا بعد لما ماما نزلت قبله اتنين والحمد لله جه ومعاه حاجات بسيطه الحمد لله يعني يوم لما جه كنا نيمين ومش نعرف ان ماما راحت تولد وبابا جه صحانا وقلنا ماما جابت ولد كان نفسي اسميه اشرف علي اسم عمي الله يرحمه لاني بجد كنت بحبه جدا واول مرة احس تاثير موت حد غالي عليك يوم لما مات عمي المهم كنا عندن جدتنا ماما بابانا المفروض نروح عند جدتنا مامات مامتنا عشان ماما هتخرج من المستشفي علي هناك بيني وبينكم انا كملت نومي مهو يعني البيبي مش هيطير ههههههههههههههه رخمه من يومي صحيت وبيني وبنكم كان نفسي في بنت ونزلت رحت لتيته كانت ماما لسه مش جات فضلت انا وتيته قاعدين في البالكونه مستنين البيبي وماما وخالتو واي حد يجي بقي محمد اخويا معرفش كان فيين تقريبا رحلهم مش فكره المهم جات ماما كانت تعبانه جدا طبعا المهم عندي البيبي لاني من يومي مجنونه اطفال واحب اشيلهم واقعد العبهم حتي وانا صغيره خالص كنت احب اشيل الاطفال وجه احمد مع خالتو كانت هي الي شيلاه اول لما شوفته اتخضيت لانه الحمد لله يعني كان نازل ومعاه خير ربنا كان في في وشه زي عنبه صغيره كدا مش عارفه ايه دي شيلنها بعد كدا بس خفت منها تاني حاجه والحمد لله بردو نازل ناقص صباع في ايده الشمال وحبيبي كان ضعييييييييييييف وصغنون خالص واحمرررررر واصغر نونو كنت اشوفه اصلا بس كان سكر طبعا الي حصل ده قعدت اعيط عليه كل لما ابص لوشه اوي او امسك ايديه الي كانت جميله صغنونه اوي وناعمه ولا ريحته بموت في ريحه الاطفال بردو وطبعا عملناله السبوع بعدها وكله كان في الاجازة عشان كدا كنا قاعدين معاه لاننا كنا بندرس في منطقه وعايشيين في منطقه تانيه فكنا بنقعد عندنا جدتي جات المدرسه بقي ومش عرفت اقعد مع روح قلبي ببتوبتي بجد بموت فيه الواد ده وجه كمان كان تعبان وجاله فتئ يعني كل حاجه الحمد لله كانت بتخوفني عليه اكتر وكمان تيته الله يرحمها مامات ماما لما كنت عايزة اسميه اشرف قالتلي لا عشان عمك متوفي ومش نبشر علي البيبي عسل تيته دي الله يرحمها المهم كنت بستني يوم الخميس يجي عشان نروح ونشوف القمر القلبوزة السكر حبيبي ده طبعا احمد ده جاي فلته ما شاء الله عليه يعني الله اكبر كان شكله اجنبي اجنبي يعني زي منتو شيفين ومسمسم كدا وسكر والشعر الي كان اصفر متسلونيش اذاي بس هو كان فيه من عمي الله يرحمه كتير طبعا انا مش شبه احمد خالص اي نعم انا وهو شبه بابا بس احمد الله اكبر عليه قمر ابيض محدش يقول اني شبهه ولا انا سمرا عشان بقول اني مش شبهه انا مش بيضا انا سمرا بس مش مهببه يعني ههههههههههههههههههه عشان انا عارفه التخيلات وبتاع هههههههههه رغايه ورخمه انا صح المهم كنا نروح نلاقيه ماما حطاه علي السرير ومحوطاه بمخدات قد كدا عشان مش يقع ولا يتحرك نفضل قاعدين نتفرج عليه لحد لما يفتكرنا وبعدا شيل المخدات ونفضل نزغزغ فيه ونبوس فيه يا جمالك يا بوته وانت صغنون كان عسل والله احلي من العسل اضحكم علي موقف ليه كان قاعد علي السرير في يوم واحنا حطيين علي الحيطه صورة ولد ابيض وجنبه ولد اسمر لقيته بيشاور علي الصورة علي الولد الابيض يقول انا والولد التاني امد يعني محمد وراح بففففففف تف علي محمد او الولد بمعني اصح وانا موت علي نفسي من الضحك جنبه ولا كلامه كان كله سكر وعسل يجنن احمد ده والله الله اكبر عليه يعني بس دي الفتره الي بحبها في حياه بتبوتي حبيب قلبي طبعا بتساله كيكي تعرفه منين انا وكيكي اتقبلنا حقيقي وخرجنا سوا وكان يوم بجد جميل وكيكي طلعت عسل اكتر من في التدوين كمان واحنا بنتكلم شكتلها من احمد عشان مش بيعرف ياخد حقه في المدرسه وبيجي مضروب وانا موتي وسمي الي يتهون في حقه بتعرفت فما بالكم باحمد الي بعتبره ابني بقيت هتجنن المهم كيكي بحكيلها عنه ورحت وموريها الصور بقت هتجنن وتقبله من جماله طبعا اخويا قمر وكلمته كام مره في التليفون ويقولها ابله كيكي بتقعد تحب فيه طبعا وهو بيعمل فيها عم المؤدب بيقولها ابله وانا اخته بقالي قد ايه عمرة ما قالي ابله دي هههههههههههههههههه شويه رخامه بقي قطتي احد ده اينعم هو لسه حبيبي وساعات بيقولي ماما مي لكن انا اتغيرت ولا هو الي اتغير مش عارفه بس بجد ساعات بتعصب منه عشان المزاكرة خصوصا الحساب هيموتني منه في مزاكرته هو اوحش طبعا عن الاول شويه بس لسه بردو روح قلبي بس ساعات بقسي عليه عشان يتعلم بس والله من جوايا ببقي عايزة اولع في نفسي عشان ببقي كدا مع روح قلبي وده كان سر البطبوطي قاهر الادغال علي راي كيكي

والان اترككم مع قمري وصورة من وهو نونو لحد وهو نونو بردو بلاش تشوفوه دلوقتي

اهه اول القصيده بفففففففففففففففففف
حاسبو يغرقوههههههههههههه







شوفتو الضحكه العسل دي شوفتو احلي منها والنبي يتاكل همممممممممممممممم

طبعا ده عيد ميلاده عشان كد ا بيبص علي محمد اوي وهو بيقطع التورته وهيكله اساسا هههههههههههههه


طبعا ده بتوبتي في اول يوم حضانه بقي شوفتو السندوتش مش بيسيبه من ساعتها هههههههههههههههههه





طبعا انا طولت اوي بس كل ده عشان كيكي حبيبتي
وعشان بوته حبيب ماما مي
يا رب مكنش خلت حد مل مني ويا رب يكون بوته عجبكم عشان الي بوته مش هيعجبه هيضرب
ههههههههه لا طبعا انتم اصحابي بس ده اخويا بردوهههههههههه انتم حريين بقي

22 التعليقات:

نونو يقول...

الصور حلوة جداااااااااااااا

عجبتنى ربنا يخلهولك
وتفرحى بية

Butterfly يقول...

عسولة أوى
ربنا يخلهولكوا :)

Kiara يقول...

يالهوي علي الثكر

ايه الثكر ده

ربنا يحمهولك يارب

ومش طولتي ولا حاجه يااقمر

تحياتي

نـــــور يقول...

عسل
تجوزيهولى ويبقى ضره الواد بيرو ابن محاسن :))
وبعدين اسكتى
الواد بيقول لكيكى ابله وانا لأ !!!!!!!!!!
ويدينى لافجرك

وبتكلمه كمان وانا لا!!!!!!!!
ودينى لافجرك
بصى
هفجرك
هفجرك
هفجرك
لامؤاخذة اصل الكلمه عجبتنى:))

Unknown يقول...

ربنا يخليهولكم يارب

ويفرحكم بيه

الفارس الملثم يقول...

هههههههههههه

انتي اصلا شكلك بتدوريله علي عروسه من دلوقتي فعملاله البوست ده , هو اينعم زي القمر وسكر بس انا عندي ابن اخويا عنده سنه احلي منه هههههههه حبة رخامه يعني

ربنا يخليهولك وتفرحي بيه عريس كده مانتي مامته بقي

تحياتي

حبيبة الروح يقول...

نونو
معقول نونو عندنا يا مرحبا يا مرحبا
والله وحشاني ومنورة المدونه يا قمرايه
ربنا يخليكي يا جميله
شوفتي قمرنا بقي بوته قاهر الادغال ههههه

حبيبة الروح يقول...

Butterfly
ربنا يخليكي يا فراشتي يا قمرايه وميرسي للدعاء

حبيبة الروح يقول...

مولان
مولي الجميله خمسه يا اختي قولي الله اكبر بتشهقي في وش الواد ههههههه
ميرسي يا قمر ربنا يخليكي نورتي

حبيبة الروح يقول...

habiba
اجوزك مين يا مجنونه انتي اجوزة بنت اخته
هههههههههههههههههه
وبعدين انا اخويا زي الفريك ميحبش شريك
مش كفايه هتاخدي القمر نفسه كمان تجيبيله ضرة هفجرك انا يا مصيبه
هههههههههههههههههه
اه يختي بيقول لكيكي ابله شوفتي الادب
ممثل عظيم الواد مش بيقولك ابله هو كان كلمك وبعدين انا اخته فقالي قد ايه وعمرة ما قالي ابله
ههههههههههههههههههههههه
لامؤخذتك معاكي يا اختي ههههههههههههههه
ابقي اتصلي كلميه يختي تحبي اديكي نمرته

حبيبة الروح يقول...

esraa
ربنا يخليكي يا سو يا قمر
نورتيني

حبيبة الروح يقول...

الفارس الملثم
بقي كدا يا محمد ماشي انا بدورله علي عروسه ده بيجرو وراه قد كدا ده البنات كل لما كان نخرج بيه يروحو يبسوه هو في بنت تلاقي قمر في جماله وحنيته
مليش دعوه انا يا خويا بوته احلي من ابن اخوك مليش دعوه بوته احلي
ربنا يخليك يا رب يكبر ويبقي عريس حلو كدا اكون لسه عايشه لحسن انا هتطلع روحي منه هههههههههههههه

ياسر يقول...

عارفة يامي والله فكرتيني بنفسي
زي انا لما جهة ياسر وكانت عندي اخت
واحدة وهو جهة وراها علي طول فا امي
كانت بتخاف علي ياسر منها لانها كانت بتفتكر
عينية بلي عاوزة تلعب فيهم وتخرجهم ههههههههه
طبعا انا من الريف فا شغل البيت كتير خبيز عيش
وافلام مين بقي الا كان بيقعدوة بي ياسر عدلية
خخخخخخخخخخخ بس كان مكلبظ اوي وكنت حتي مش
بعرف لاا اذاكر ولاا اكتب الواجب منة لان بسم الله ماشاء
الله كتير وانا الاكبر الا اقدر اخلي بالي من يسور حبيب قلبي
وكبر ياسر في حضني اكتر ما بيكون في حضن ماماتة توفي
بابا وهو بيبي الله يرحمة طلع ياسر ميوعاش لباباة تعرفي
بيقولي يابابا اقولة ياواد متعجزنيش انا خلفت واحد طولي يارخم
يضحك موت وانشاء الرحمن انزل قريب واجوزة وافرح بية بي ابني
البكري او تؤام روحي بحبة اكتر من نفسي
هييييييييييييييييييييييييية سرقت صور بتبوتي
يلاا يابتبوتي كلبش في العروسة دي ستي الحاجة
ملكشي بركة الا هيا بس اما تقولك عووووووووووووووووووو
مش تتخد
عارفة يامي الاطفال ساعات ابص في وش طفل انسي
العالم ونفسي او رجل او ست مسنة وكل ما اخرج بالكاميرا
افضل اتصور مع اي بييبي اشوفة ساعات اهلة يوفقوا وساعات
يرفضوا بس هنا حاجة عادية ناس بترفض قليلة بس بي اسلوب محترم
وناس بتفرح جدا وساعات في اول رحلة ليا لما فضلت 8سنين منزلتش
كنت بروح الجناين العامة بلعب وبونبون علشان العب مع الاطفال والبسلهم
لبس ارنب او دبدوب كدا يعني بس مش عارف لية بفضل العب مع الاطفال
او البيبي الصغنين هل؟
عشان معشتش طفولتي
ولاا علشان اتعودت علي لعبي مع ياسر
ولاا دي حاجة في طبيعتي كاانسان
تحياتي
لي بتبوتي @بوتا@
ولي ماما ابلة مويا

حبيبة الروح يقول...

عادل
اهلا استاذ عادل
ربنا يخليلك ياسر وتفرح بيه وترجعله بالف سلامه هو انت ليك غيرهم ولا هما ليهم غيرك ربنا يحببكم في بعض اكتر واكتر وتنزل وتفرح بيه يا رب
سرقت صور بتبوتي قبل كيكي اما تسرقهم يا خبر كيكي هتقتلك ومش بعيد تبيعك لساركوزي كمان ولا علي رايها عصام
سوالك انت الي ترد عليه بس رائي انا ان دي طبيعه الانسان انه يحب الاطفال ويحب يلعب معاهم ربنا يوفقك وتفرح بياسر مهو ابنك وبنات اختك بناتك مفيش احسن من كدا ولا ايه

نورتني يا استاذ عادل

Maha Shahen يقول...

ما شاء الله عليه يا ميمى سكر
ربنا يخلهولك يا رب ويحفظه
بس يا مى الصور داخله علي الكلام مش عارفه فى ايه واكله اول جزء من شوية سطور كدا
شوفى يا قلبي عدليها الله يكرمك
بس اول صوره ليه سكر واخر صوره هو مش اتغير تقريبا بس بقى بطوط فعلا ههههههههههههههههههه وكل صوره مسكره اصلا
ربنا يحفظه يا رب من كل شر

كيكى عوووووو يقول...

عااااااااااااااااااااااااا
عااااااااااااااااااااااااا
*****************************
مين سرق صور بطبوطى قبل منى عاااااااا
وكمان انا مش اول تعليق
عاااااااااااااااااااااااااااا
ارعق بالصوت ياناس ولا ارعق بالصوت
حفييييييييييييييييييييييييدى انا يعملى فى كدة يالهوى يالهوى
واختى حبيبة بتنق وتحسد
طب دة انا الى هفجر المنطقة مش هى
******************************
كلهم خانوك يا رتشارد ياقلب الاسد
اهى اهى اهىىىىىىىىىىىىىى
****************************
ايييييييييييية يابطبوطى العسل دة بس مين الواد الاجنبى دة
وضحكتك الله اكبر عليهاخمسة فى وش العدو
يالهوى انا بحب الواد دة
خلاااااااااااص اغمن علية اهو
عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل عسسسسسسسسل
اموااااااااااااااااااة
اموااااااااااااااااااااااة
خد كل الامواة دى ليك لوحدك وخلى الناس التانية تموت من الغيرة والحقد
هههههههههههههههههههههه
وحشتينى والله يابطبوطى اوى اوى اوى بس والله المكان الى انا فى التليفون استقبال بس ومعيش رصيد ودينى بكلمك من سيبر عم حتاتة اهوا اموااااااااااةة
**************************
ماما مى والله وحشتينى بس بطبوطى اكتر
اكدب يعنى ولا اكدب
هههههههههههههههههههههه
وحشتينى يا فتكات ادعى بس الظروف تعدى على خير
امواااااااااااااااة
عووووووووووووووووووووووووو

rovy يقول...

بسم الله ما شاء الله

هو ده بقى يا ستى عريس بنتى ..

كده الواحد بقى مطمن ..

بجد ربنا يخليه لكم و تفرحوا به يارب و تشوفوه عريس زى القمر ..

بوسيهولى بوسه كبيره قوى و قوليله دى من حماتك ..

دمتى بكل حب و ود

تحياتى

Meme يقول...

الله اكبر مشاء الله يا خوااااتي يجنن سيبك منهم يا مويا انا عندي ليكي عروسه انما ايه عسل بتليق بالقمر ده
البوست و الصور جنااان ابقي كل شويه احكيلنا على مغامراته في الادغال ههههههه

حبيبة الروح يقول...

nour shahen
نوري يا نوري ازيك يا قمر اخيرا لاقيتك عندي والبلوجر بتاعي نور بنورك يا قمرايه
موضوع الكلام ده مش عندي والله
انا شيفاه حلو ومش في حاجه داخل علي حاجه
اكيد في حاجه غلط من عندك ممكن يكون الانترنت اكسبلورار اصلا بصي ابقي نزلي الفاير فوكس
منوره يا نور يا جااااااااااااااامد
نورتيني يا نور

حبيبة الروح يقول...

كيكى
عااااااااااااااااااااااااا
عااااااااااااااااااااااااا
اول القصيده واء وائه هههه معلش يا قلب ماما


مين سرق صور بطبوطى قبل منى عاااااااا
حفيدك انا جايه اهدي انفوس يعني سرق كل الصور وكل حاجه وعايز يسرق بوته
الحقي ارجعي بقي بدل لما يسرق ايه تاني الله اعلم


وكمان انا مش اول تعليق
عاااااااااااااااااااااااااااا
ارعق بالصوت ياناس ولا ارعق بالصوت
حفييييييييييييييييييييييييدى انا يعملى فى كدة يالهوى يالهوى
واختى حبيبة بتنق وتحسد
اه يا اختي شوفتي النفوس ياما بتداري اناجايه اهدي النفوس قلبي عليكي يا قلبي اتاكدي ان حفيدك حفيدك وان حبيبه دي اختك عشان شكلهم بيكرهوكي

طب دة انا الى هفجر المنطقة مش هى
تاني متفجرات يا بت انتي وهي بتاخد مني الوحش بس طب ده انا حته كلي حسنات مش بتتعلموها ليه هههههههههههه

كلهم خانوك يا رتشارد ياقلب الاسد
اهى اهى اهىىىىىىىىىىىىىى
يا واد يا مناضل هههههههههههههه معلش يا اسد المرة الجايه تتعوض

ايييييييييييية يابطبوطى العسل دة بس مين الواد الاجنبى دة
وضحكتك الله اكبر عليهاخمسة فى وش العدو
يالهوى انا بحب الواد دة
خلاااااااااااص اغمن علية اهو
عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل عسسسسسسسسل
اموااااااااااااااااااة
اموااااااااااااااااااااااة
خد كل الامواة دى ليك لوحدك وخلى الناس التانية تموت من الغيرة والحقد
هههههههههههههههههههههه
وحشتينى والله يابطبوطى اوى اوى اوى بس والله المكان الى انا فى التليفون استقبال بس ومعيش رصيد ودينى بكلمك من سيبر عم حتاتة اهوا اموااااااااااةة
كل ده بوس وانا قاعده يا دهوتي انتي كدا لازم تتجوزي الواد انا بقولك اهه وعادل من رائي بردو
ههههههههههههههههههههههههههههه
انا عارفه انك مهتصدقي اصلا
هههههههههههههههههههههههههه


ماما مى والله وحشتينى بس بطبوطى اكتر
اكدب يعنى ولا اكدب
هههههههههههههههههههههه
وحشتينى يا فتكات ادعى بس الظروف تعدى على خير
امواااااااااااااااة
عووووووووووووووووووووووووو

لا يا عادلات والنبي ايه انتي لسه فاكر امك مويا يا ندله انتي بعتيني واشتريتي خالك يختي خليه ينفعك
اموااااااااااااااااااااااااااااااة
وانتي وحشاني اكتر ارجعي بقي

حبيبة الروح يقول...

rovy
هيييييييييييييييييه ماما جات ماما جات
اه ده عريس مريومه حبيبتي ايه رائيك بقي مش اي كلام سكر مكرر اهه ومعاه شهاده ضمان حفظ الجوده وعيوب الاستخدام
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
الله يطمنك اكتر واكتر هو احنا نطول ناخد حبيبه قلبي مريومه لقلبي نفسه بوته حبيبي
عنيا حاضر هوصلهاله
نورتي يا ماما

حبيبة الروح يقول...

Meme

الله اكبر مشاء الله يا خوااااتي يجنن سيبك منهم يا مويا انا عندي ليكي عروسه انما ايه عسل بتليق بالقمر ده
البوست و الصور جنااان ابقي كل شويه احكيلنا على مغامراته في الادغال ههههههه

عنيا يا ميمي يا حبيبتي
احكيلكم علي مغامراته في المدرسه
وما ادراكي ما المدرسه يا لهوي
وحشتيني جدا