17‏/11‏/2008

من انت


من انت حقا لا اعلم
تقتلني ليالا وتحيني ليال
لا اعلم من اين ولاين سابقي ملتاعه
ما حل بحبا لا يقوي عليه بشر
أاضناه الزمن وقتل الهوي
أ ماتت مشاعر قلب كنت يوما اسميه الحنون
امت في قلبك ولان يحييه حتي الجنون
لكن تعبت من هذا الهوي
ولا اعلم كيف ولماذا ابقي
فلا تاخذك بي الثقه
وتقول انها مستسلمه
فان زاد عليا الحزن
ساقتل القلب والروح معا
وستبقي تحيا بذنب حبا
اضعته بغضب عاشق لا يعرف معني الهوي
فعد الي كما كنت في مضي
والا ستفقدني حقا
فقد قولتها ليا في مضي
ان جاء اليك حبا يحيكي من مماتك
فاعلمي انه سيقتلك بلا رجعه ان تركك
فهل هذا هو ما تبتغيه
تقتل حبك في قلبي
وتريق دما كنت يوما نبضه
كنت يوما سبب احيائه
لا اعلم حقا ماذا حدث
اقل الحب ام نضب
فلترجع كما كنا معا
او تقتل قلبي الي غير رجعه
فان مات بيدك ارحم من موته بعيد عنك

14 التعليقات:

نـــــور يقول...

مش عارفه
تعبتى قلبى

والله خلاص تعبت بجد

romansy يقول...

اتسألى من انا وانا الذى احيى بكى
اتسالى من انا وحبى طغى على حبكى
اتسالى وقلبى داخل قلبكى
فكيف تموتى داخل قلبى وانتى التى تحتوينى بحنانك
فكيف تطلبين منى ان ابتعد عنكى وانا نجم فى سمائكى
وانا طير يطير ويتنفس هوائكى
فلا قلبك يموت
ولا قلبى يموت
لانه يعشق روحكى

Unknown يقول...

سبحان الله
كثيرا ما يتغير احوال الحبيب
ولا تستطيع ان تعرف ان كان يحب صدقا
او ان مشاعرة تغيرت
وتبدأ العلاقة فى الانحدار للاسوء
تحياتى على كلماتك

Meme يقول...

ان جاء اليك حبا يحيكي من مماتك
فاعلمي انه سيقتلك بلا رجعه ان تركك

i like this part very much
i actually took a moment thinking about it...it's true..but i believe it's not the case with you...i mean ppl get through lots of things that might change them a little but love certainly will remain....

RaRa يقول...

كلماتك جميلة اوى
وصعبه جدا
كلمات طالعه من القلب
انا حاسه بيكى اوى
وربنا يقويكى وتستقرى
ان شاء الله

حبيبة الروح يقول...

habiba
قطتي والنبي انا اعمل ايه نصيبي كدا ادعيلي يا نوري

حبيبة الروح يقول...

romansy
والله تعليقك بيجمل البوست
ربنا يخليك ابقي اكتب بدالي بتحرجني بكلماتك اجمل من كلماتي مينفعش كدا
ههههههههههههههه
نورتني يا فندم

حبيبة الروح يقول...

نهر الحب
عندك حق وده الي بيقتلني
نورتيني من تاني يا نهر

حبيبة الروح يقول...

Meme
but i saw that was right
i fell now that i will be die any moment now
am really sad and fell very bad

حبيبة الروح يقول...

rara
ربنا يخليكي يا رار
نورتيني

كيكى عوووووو يقول...

لكن تعبت من هذا الهوي
ولا اعلم كيف ولماذا ابقي
فلا تاخذك بي الثقه
وتقول انها مستسلمه
فان زاد عليا الحزن
ساقتل القلب والروح معا
وستبقي تحيا بذنب حبا
اضعته بغضب عاشق لا يعرف معني الهوي
فعد الي كما كنت في مضي
والا ستفقدني حقا
*******************
صرخة وتحذير يجب الخوف منها
مش لقية كلام تانى
غير وحشتينى
عووووووووووووووووووووو

حبيبة الروح يقول...

كيكى
مش لازم تقولي كلام تاني
وانتي كمان وحشتيني
امواااااااااااااااااااة

ياسر يقول...

جميل اوي البوست دة
من انت بجد عجبني
من انت حقا لا اعلم؟
بيقولوا في امثالنا الشعبية
كثرة الحزن تعلم البكي
أ ماتت مشاعر قلب كنت يوما اسميه الحنون
امت في قلبك ولان يحييه حتي الجنون
في اوقات القلوب فعلاا بتموت وتعد كا اي
عضو بالجسد تضخ الدم فقط لاا غير دون حتي
ولا اعلم كيف ولماذا ابقي
فلا تاخذك بي الثقه
وتقول انها مستسلمه
اولاا الحب مش استسلام ولاا فية حاجة
اسمها مستسلمة وعلقت في اكتر من مدونة
الحب هو سرطان القلوب ولاا اقصد مرض
اقصد انة عندما يحس بة القلب لاا يبرا منة نهائي
مش كل حب بيتنسي هنحب بعدة ولاا كل حاجة بسهولة نلقيها
فان زاد عليا الحزن؟
علي فكرة الحزن او الهدوء او الصمت من وجهة نظري
اساس الرومانسية او الحب
ساقتل القلب والروح معا
وستبقي تحيا بذنب حبا
تفتكري الموت هو الحل سواء للقلب او الروح
اضعته بغضب عاشق لا يعرف معني الهوي
فعد الي كما كنت في مضي
والا ستفقدني حقا
ثانيا اسمحيلي اقولك ان الحب مفيش فية
تهديد ساعات كتير بتكون ابلغ لغة هيا لغة العيون
فالعين تحكي ما بالقلب
فقد قولتها ليا في مضي
ان جاء اليك حبا يحيكي من مماتك
عندة حق فعلاا او عندك حق في مقولتك
فا اذا ضاع حب وظهر حب اقوي منة في حيات الانسان
اذا فقد فهوا قاتل بكل المقاييس
فهل هذا هو ما تبتغيه
تقتل حبك في قلبي
وتريق دما كنت يوما نبضه
كنت يوما سبب احيائه
لا اعلم حقا ماذا حدث
اقل الحب ام نضب
فلترجع كما كنا معا
او تقتل قلبي الي غير رجعه
فان مات بيدك ارحم من موته بعيد عنك
اهل هو حبيب ام عدو لماذا هذا هو مايريد
ساقتل القلب والروح معا
وستبقي تحيا بذنب حبا
فهل هذا هو ما تبتغيه
?????????????????? لماذا
تحياتي

حبيبة الروح يقول...

بيقولوا في امثالنا الشعبية
كثرة الحزن تعلم البكي
وبيقولو بردو كتر البكاء يعلم الجفاء
اه موضوع الحب سرطان دي بتعصبني بجد
الحب عمرة مايكون اشبه في السرطان بي اي شئ بس انا بكلم عن الاستسلام هنا لانه بجد فاكر ان حبي ليه هيخليني استحمل الحجر استحمله فعلا بس لو فضلت متاكده من حبه ليا بس ساعات والله اعلم بتكون حالتي اذاي بقيت بحس انه ابتدي يبعد عني وانا مقدرش اتحمل جرح تاني انا ممكن اقطع قلبي من مكانه عن اني احب انسان مش بيحبني
الحزن من وجهه نظرك هما اساس الرومنسيه والحب اذاي ابقي فهمني والنبي
اموت قلبي ونفسي ارحملي من عذابي لحب مش حاسس بيا انا شيفه كدا لاني بجد تعبت والانسان الي بحبه مش حاسس اني فعلا مش متحمله العذاب ده وبيتغير بشكل هيموتني
انا معاك ان الحب مفيهوش تهديد وانا هنا مش بهدد انا بعرفه ان الخطوة الجايه هيفقدني مش هبعد عنه لا بجد هموت
بالنسبه للحب الحقيقي الي لو جرح هيقتل بجد فهو ده فعلا الي بيحصل والنبي قوله لو تعرفه انه كفايه كدا يا ريت يبقي يقرا كلامك هبقي اقوله
لماذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دي انا الي بسالها بجد ومحتاجه اجابه بقي والله تعبت من الحزن والتعب قلبي تعب من كثرة الالم بجد تعبت والله العظيم تعبت بقي