14‏/11‏/2008

عاشق ومعشوق


اعلم حبيبي ما بي قلبك
اعلم انينك
اعلم عذابك
ولكنك ليس كما تقول فانا عالمه بما في الصدور
ولكن ليس بما في كل الصدور
اعلم ما بقلبك اعلم باحتياجك
اعلم بما بك اعلم باشواقك
فشوقي اليك يماثله بل اكثر منه
اراك كل ليله
تاتيني فاتحا زراعيك لي
اضمك الي صدري
واسكن جروحك وانائاتك
تئن من الجروح فاضمك اكثر الي
لعل نار خوفي عليك تدواي جراحك
احببتك وانا اعلم ان حبنا عذاب
فلا ابالي ولا اريد اكثر من هذا
فانت حب قلبي فقط
ولا اهتم بما يقال وما سيقال
فانت حبيبي ولا ابالي
فانجرح كما تريد
فاحضاني دائم لك
ودائما ستكون ملجاء الجروح
بـــــــــحـــــــــبـــــــــــــــــــــك

18 التعليقات:

blue-wave يقول...

بجد يا بخته بكل الحب دا
بس يارب تقدرى تخففى الامه من غير ماتزودى الامك

romansy يقول...

ايوه كده
ايه الحب الجميل دا كله
والكلام الاجمل دا
طبعا لازم يكون يملك عاصمه النساء
بس انتى الوحيده اللى فيها

ربنا يديم الحب عليكى اكتر واكتر

غير معرف يقول...

بجد مبدعة
اراك كل ليله
تاتيني فاتحا زراعيك لي
اضمك الي صدري
واسكن جروحك وانائاتك
تئن من الجروح فاضمك اكثر الي
لعل نار خوفي عليك تدواي جراحك
احببتك وانا اعلم ان حبنا عذاب
فلا ابالي ولا اريد اكثر من هذا
فانت حب قلبي فقط
سيدتي لاا تبالي بما يقال
فدعي قلبك يعيش ربيع حياتة
فاحضاني دائم لك
ودائما ستكون ملجاء الجروح
بجد جملة تبكي الرضيع تبكي الاحجار
دومتي مبدعة وسلمت اناملك وشفا الله قلبك
تحياتي

اسير الوحدة

mohamed ghalia يقول...

حقا ستعلمين بما فى قلبه لانك تحبينه
تحياتى على الكلمات الرائعة
دمتى بكل الود

Meme يقول...

ربنا يخليكو لبعض عاشق و معشوقه على طول
وزي ماقالت بلو ويف يا بخته ..مش حسد و الله..ههههههه

Unknown يقول...

(:

RaRa يقول...

نووووووو كومنت
ربنا يسعدك ويهنيكى بحبك يارب دايما

كيكى عوووووو يقول...

ياااااااااة ياماما اية الجمال دة كلوا واية الجملة الرهيبة دى
**************************
لعل نار خوفى عليك تداوى جراحك
***************************
الكلاااام بجد كلوا بينبع عن حب جنونى وتسامح وطيبة وحنان رهييييييييييييب
ينبع من حد جميل صابر وبيتنهد كتير من جواه بلهفة وشوق للبيحبوا
***************************
تصدقى بالله ماعارفة اقول اية على البوست دة من جماله واقد اية انا حاسه معاكى والله مش بجامل انتى عارفة
ملحوظة
********
وكمان عايزة اقولك زى دكتور عمرو انك ياااااارب ياااااااااااااارب
تقدرى تخففى الامه من غيرررررر
ماتزودى الامك وربنا يخليكى يا احلى ام انتى وبابا وتعيشى فى تبات ونبات وتخلفوا صبيان بس ؟
عايزة بنات لية مش انا البكرية
دة كفاية انا عليكى وربنا يهديكى وتخلينى اخرج بقى مع ابن الجيران والسلااااام ختام
عووووووووووووووووووووووووووووو

Butterfly يقول...

ايه يا بنتى الكلام الجميل ده
يارب يجعل أيامك كلها سعاده وحب يارب

حبيبة الروح يقول...

blue-wave
رجعت اول تعليق تاني يا دكتور هنيالك
بس انا مش بدي ربع جنيه زيك
ههههههههههههههههه
يا بخته ؟
علي ايه قول يا بختي انا بحنيته وحبه
اما بالنسبه للدعاء فانا مش عارفه ربنا هيتقبل الدعاء ده امتي يمكن لما تطلع روحي ربنا يخليك يا دكتور نورتني

حبيبة الروح يقول...

romansy
ربنا يخليك يا رومنسي
كلام ايه بس انت الي ما شاء الله عليك احنا نيجي جنبك حاجه
نورتني وميرسي علي الدعوه الرقيقه

حبيبة الروح يقول...

اسير الوحدة
انا اسفه اني ابكيتك
بس والله يمكن عشان الكلام طالع من قلبي وانا موجوعه اوي مس قلبك كدا انا اسفه فعلا
ويشفي الله قلبك ايضا
نورتني

حبيبة الروح يقول...

mohamed ghalia
ربنا يخليك شكرا لك
نورتني بجد

حبيبة الروح يقول...

Meme
هههههههههههههه
ميمي
يا حبيبتي انا عارفه انك مش بتحسدي القلب الابيض الي زي قلبك ده مش يحسد ابدا
ربنا يخليكي ليا يا رب

حبيبة الروح يقول...

esraa
ربنا يزيد الفرح في حياتك وتفضل ابتسامتك يا رب

حبيبة الروح يقول...

كيكى
حبيبت امها يا خواتي بحبها
ههههههههههههههههههه
والله انا الي مش عارفه اقولك كلمه علي تعليقك يا كوكتي
اقولك علي حاجه
بحبك مووووووووووووووووووووت يا بنت قلبي
اموااااااااااااااااااااااااااة

حبيبة الروح يقول...

Butterfly
ربنا يخليكي يا فراشتي الجميله
ويجعل ايامك كلها سعاده يا رب ويفرج عنك كل همومك
نورتي

حبيبة الروح يقول...

rara
ازيك يا رار ليه بس نو كومنت
ربنا يخليكي يا قمر علي الدعاء وليكي مني مثله باذن الله