04‏/11‏/2008

لك وحدك



لك وحدك يا من ملك القلب باحساس الحب
لك وحدك اقولها لك وحدك ولا اريد احد غيرك
فانت حبي والنبض لقلبي
احبك يا من يملك قلب من لؤلؤ يندر وجوده علي وجه الارض
اقول واظل اقولها فانت من انقذ قلبي من دوامات الضياع
وايقظه علي حنان يضي جنبات ظلام قلبي الحزين
فانت مرسي قلبي بعد ان تاه وضاع في بحور الظلم
انت حناني واماني في ليالي مت بها الف مره
ولما يكن يشعر بي الا قلبك انت
عشت من قبلك علي امل ان القاك وها انا القاك ولا اقوي علي الحياه دون عيناك
حبك ملاء حياتي بسحر لما يخطر ببال
ولم اعلم اني ساحب كل هذا الحب
اتعلم اتسأل احيانا اهذا حقيقي
انا معك وانت حبيبي
فانت عاشق تحسدني عليك كل بنات العالم فما رايت رجل بحنانك
واحتوائك ورقه مشاعرك واهم شئ هو حبك الكبير لي وحدي
فنحن في زمن ندر فيه الرجل الوفي المحب يكاد يكون معدوما
وها انا اليوم اقولها لك وحدي احبك وعيد حب سعيد لنا سويا
فانت مالك قلبي واحساسي وحبيب عمري وايامي
أحــــــــــــــــــــــــبـــــــــــــــــــــك

25 التعليقات:

Butterfly يقول...

ايه الكلام الجامد ده بس
ماشاء الله
بس متقوليش كده عشان الحسد هههههه
سلام

حبيبة الروح يقول...

ربنا يخليكي يا قمرايه
متخفيش انتم كلكم اخواتي وبعدين لو حد حسد انا حطه خرزه زرقه علي باب البلوجر
ههههههههههههههههههههه
نورتيني من تاني

Meme يقول...

ياربي دايما مبسوطه و منوره البلوق

Unknown يقول...

(:

ربنا يسعدك يارب

كـــيــــــــارا يقول...

طبعا انتي عارفه اني في اجازه لكن مش ينفع اشوف الكلام الحلو ده ومش اقول مبروك لرجوعك ياقمر

ويارب مايتكتبلك الجرح وتعيشي دايما في احلي حب

romansy يقول...

طيب بقى كنتى عاوزه تحرمينا من الكلام الرقيق دا فى عيد الحب
دا اجمل كلام قريته لغايه دلوقتى
احسن من كلامى حتى

يارب يخليكوا لبعض

rovy يقول...

ما شاء الله
يارب دايما سعيده و مبسوطه
ربنا يوفقك و يسعدك ..

كلامك جميل و صادق ادعوا الله ان يديم عليكى السعاده ..

دمتى بكل حب و سعاده

تحياتى

حبيبة الروح يقول...

Meme
ربنا يخليكي يا ميمي يا حبيبتي وانتي كمان تكوني ديمن مبسوطه ومنوراني ومنورة الدنيا كلها بطيبتك يا جميله

حبيبة الروح يقول...

esraa
ويسعدك انتي كمان ويسعد ايامك نورتيني

حبيبة الروح يقول...

كـــيــــــــارا

الجميله كيارا بجد انا مبسوطه انك قطعتي الاجازة ونورتي مدونتي يمكن احنا متكلمناش خالص قبل كدا بس بجد متتخيليش مدي سعادتي بتعليقك في اخر بوست في المدونه القديمه بجد سعيده بمعرفتك ونورتي
وميرسي علي الكلام الرقيق وليكي مني مثله نورتي بجد

حبيبة الروح يقول...

romansy
ربنا يخليك يا رومنسي احنا نيجي ايه في رقه كلامك بس بجد هو يستهال كلام اجمل وارق من كدا بكتير
ربنا يخليك شكرا

حبيبة الروح يقول...

rovy
اهلا ماما ربنا يخليكي يا اجمل ماما ويسعدك انتي كمان وبنوتاتك يا رب اللهم امين دمتي بكل حب وطيبه وايمان

موناليزا يقول...

حمدالله على السلامة ياحبيبتى
وربنا يسعدك

حبيبة الروح يقول...

موناليزا
نورتي يا قمرايه
وربنا يسعدك انيت كمان يا جميله

حبيبة الروح يقول...

ملحوظه للشخص الغير معروف الي علق انا منشرتش تعليق سيدتك لانه مش مفهوم ولا ليه معني اساسا عشان ارد عليه

غير معرف يقول...

انا افتكرتك
وقولت تلاقيكى رجعتى
انا مش عارفة هو انتى ولا مش انتى
بس اكيد هو انتى مدينة الملائكة
حمد لله على سلامتك
عارفة انا مين؟؟؟
انا كنت علقت لك ساعة ما قولتى هتبعدى
كتبت لك كلام كتير اوى
وعن قصة كده


ومعرفش كان ردك ايه

بس كويس انك رجعتلى وحمد لله على سلامتك

على فكرة

انا عندى مدونة زيك

وياما عملت عمايلك دى
قفلتها
ورجعت
وبعدين مسحت كل الماضي
ورجعت بمدونة جديدة


تعرفى نفسي اعمل ايه
نفسي ارجع الماضي

حتى لو كل الناس قرته
شويه وهتفكرى زى حالاتى


ان شاء الله هرجع اتابعك واعلق عندك بمدونتى لو رجعت

وان شاء الله هتعرفينى ساعاتها

تحياتى وربنا يسعدك دايما

حبيبة الروح يقول...

غير معرف
اهلا بيكي طبعا وفكراكي
وفاكره القصه كمان
وياريت اعرف مدونتك وياريت ترجعيها
وهستناها اكيد

Unknown يقول...

جئت الى مدينه الملائكة هاتفا بين الضباب ... احساس الملائكه ينبض بالحب الان ويتمايل رقصا بين اعمدة السماء

الحب بين اصابعك له لحن خاص ووقع اخر .. لا احكم على كلمات ولكن دوما ما احكم على ما خلف الكلمات وما يقشعر فى رهب وخوف وحنين خلف الابواب المغلقة ؟.. ستظلين حاملة روح صادقة فكونى كما انتى ملاك

لكى منى :) حواء

كيكى عوووووو يقول...

ماما..مى
وحشتينى وانتى لسة كنت معايا دلوقتى على الميل والميل قفل لوحدة ومش عارفة افتحة دلوقتى قولت اعمل اية؟
اروح حتة فيها روحك
لقيتك نزلتى بوست من ورايا ماشى
هعديها المرة دى....
والله يا ماما انا ما اعارفة اعلق بجد ولا اخد انى جزء واقولك دة احلى من تانى بس الى انا حاسة بى بجد خارجة من حالة حب راقية جداااااااااااااا
...................
لك وحدك يا بختك يا بابا
.........................
ربنا ياماما يدومها عليكى سعادة وربنا ما يحرمك من بابا ابداااا
ويهنيكى ويرضى عليكى الهم ما امين
عووووووووووووووووووووووو

mohamed ghalia يقول...

حقيقى كلمات رائعة ومشاعر اروع
ياريت كل الى يحب يرددها
تحياتى
دمتى بود وفى سعادة

حبيبة الروح يقول...

البحث عن أنا شىء جنونى
ميرسي ليك ولكلاماتك الرقيقه
نورت

حبيبة الروح يقول...

كيكى
حبيبت ماما
ايوة كوليني يا كوكو كليني
بردو زعلانه طبعا محدش فاهم حاجه مهو ده زر بينا نسيتي
هههههههههههههههههه
المهم ميرسي يا كوكو يا قلب ماما
يا بختي انا بابا مش يا بخته هو ربنا يخليه ليا يا رب ويخليكو انتم كمان يا بناتي الحلوين
ويدوم عليكي السعاده ويرزقك بالحب الي يخليكي في حالتي بس من غير الغم
ههههههههههههههههه
يلا بقي كفايه كدا لحسم البلوجر ليه ودان وعنين مش ناقصين قر

حبيبة الروح يقول...

mohamed ghalia
اولا منور المدونه الجديده
ثانيا بجد ميرسي علي ذوقك وكلامك الجميل
شرفتني بجد

نـــــور يقول...

ياسلااااااااااااام
طيب
عيد حب عيد ياكوكو
ولا اقول يالوزة؟
هههههههههههه

ايوة اللى هتعمليه فى الناس هيتعمل فيكى p:

ربنا يخليكوا لبعض

حبيبة الروح يقول...

habiba
ماشي يا لوزة بردو
ويخليكي يا قمرايه
ويكتبلك السعاده مع الي يهواه قلبك باذن الله