19‏/11‏/2008

بحبك



بكل كلام الحب بحبك
وكل منايا اكون بس جنبك
وعايشه عشانك وعايشه لقلبك
ولا عايزة غيرك ولا عايزة بعدك
بحبك وهفضل حياتي اقولها
مليش حد غيرك يا مالك قلوبنا
بحبك دي كلمه قليله عليك
ده حبك في قلبي وقلبي بس ليك
بحبك حبيبي ومش عايزة غيرك
ده قلبي حبيبي بيعيش بس ليك
معقوله انت جنبي
وحاسس بقلبي
انا والله منايا رضاك
وبموت لو لحظه تبعدني عن هواك
بحبك حبيبي ومش عايزة غيرك
ده حبك نصيبي وانا بس ليك

39 التعليقات:

Unknown يقول...

حين تحب بصدق
تشعر ان كل كلمات الحب لا تعبر عن ما بداخلك من مشاعر وتظل تبحث عن كلمة تصف مشاعرك لكن الكلمة تظل اقل مما
بداخلك بكثير
تحياتى لك

نـــــور يقول...

واشمعنى انتى تغلسى على تعليقاتى؟
انا كمان اول تعليق
وجون وجون وجوووووووووووووووووون

نـــــور يقول...

يالهوتىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
مش اول تعليق
:(((((((((

نـــــور يقول...

اعلق بقى وهبطل لعب عيال
ايه ده يابت يامويا
؟؟؟؟؟؟

ياخيابى
ياهوهوى
انتى بتكتبى كلام حلو اهه
امال ايه البظرميط اللى كنتى بتكتبيه وبنبلعه عافيه ده؟ p:
وماتسأليش يعن ايه بظرميط لانى والله مااعرف

بصى بقى بجد الكلام عسل
ربنا يسعد قلبك دايمااااااااااااااااا

Meme يقول...

ههههههههههههههههه البنت حبيبه والله دمها خفيف
الله على الكلام اللي الواحد مايعرفش يعلق عليه
انتي عارفه اني بفرحلك جدا لما بتكوني مبسوطه و يارب دايما كدا يا اموره

نـــــور يقول...

ياحلولى
لا انا بتكسف
شفتينى يامويا وانا بتعاكس فى بلوجك؟
ميرسى ياميمى بس عايزة اقولك ان ده اقل حاجه عندى
احم احم ههههههههههههه
بجد كلك زوق ياقمر

RaRa يقول...

كلماتك جامده اوى
اجمل لحظات نعيشها هى لحظات الحب
الصادق
ربنا يوفقك
ودمتى لحبك دائما

Butterfly يقول...

ايه الحلاوه دى بس
ربنا يزيدك :)

romansy يقول...

بحبك
دى اول كلمه اتعلمها منك
بقولها بقلبى واتمنى انك
تاخدنى بعيد بعيد
جوه حضنك
داانا عمرى حبيبى ما استغنى عنك

حياتى بدونك
مالهاش اى قيمه
بحبك هقولها هقولها كمان
دا حبك يا روحى بيحيى الزمان
وحبى دا ساكن فى روحك ودمك

الفارس الملثم يقول...

يا عيني علي الكلام الجامد , يا بخته يا ستي ...

حقيقي ببقي مبسوط يا مي لما بحس ان البوست اللي كاتباه مليان تفاؤل وسعاده وحب كده

يارب يخليلك حبيبك ويهنيكم ببعض

تحياتي

Unknown يقول...

(:

جميله

كيكى عوووووو يقول...

وكل منايا اكون بس جنبك
وعايشه عشانك وعايشه لقلبك
ولا عايزة غيرك ولا عايزة بعدك
بحبك وهفضل حياتي اقولها
مليش حد غيرك يا مالك قلوبنا
بحبك دي كلمه قليله عليك
ده حبك في قلبي وقلبي بس ليك
بحبك حبيبي ومش عايزة غيرك
ده قلبي حبيبي بيعيش بس ليك
*************************
ربنا يهدى الحال دايما
خلاص بقى علشان انا كمان تعبت تعبت تعبت
*************************
تعبتى من اية يامنى
ههههههههههههههههههههههه
تسلمى ياماما على كلامك والله
عووووووووووووووووووووووووووو

mohamed ghalia يقول...

بكل كلام الحب بحبك
وكل منايا اكون بس جنبك
كلمك ددايما رائع
وإحساسك جميل قوى
تحياتى
دمتى بكل الود

حبيبة الروح يقول...

نهر الحب
عندك حق يا نهر
اوقات كتير بيكون جوايا كلام كتير نفسي اقوله بس بحس اني مهما قولتله مش هوفيه ولا هقدر اشرحله قد ايه حبي ليه بس بردو بقول الي جوايا زي ميجي
نورتيني

حبيبة الروح يقول...

habiba
يا حبيبي يا جااااااااااااااااااااااااااااااااامد
ههههههههههههههههههههههههههه
طلعالي يا بيبتي
وضربه لحو لبيبه بنت مويا
لولولولولولولولوللي

حبيبة الروح يقول...

habiba
هههههههههههههههههههههههههه
وطلعت اوت
ييييييييييييييييييييييييييي
ههههههههههههههههههههههههههه
معلش تتعوض الماتش الجاي يا قلبي

حبيبة الروح يقول...

habiba
ربنا يخليكي يا قطتي
انا يا بنت كلامي بظراميط
ماشي
مش عارفه اي صابني في بناتي يا ربي انا مش عرفت اربي يا ميلت بختي ياني
اهئ اهئ اهئ اهئ
هههههههههههههه
ميرسي يا بيبتي
نورتيني يا لوزة
P:

حبيبة الروح يقول...

Meme
ميمي حبيبتي
مهي حبيبه تبقي بنت اختك يا ستي الي هي انا يعني
دمها خفيف طلعالي
هههههههههههههههههههه
ربنا يخليكي ليا يا اجمل ميمي
والله ده كلام قليل عن الي في قلبي بجد
ربنا يخليكو ليا كلكم ويا رب افرح فيكم
قصدي بيكم
ههههههههههههههههههههههههههههه
نورتي يا قمرايه

حبيبة الروح يقول...

habiba
بس يا بت انتي بايته هنا
ههههههههههههههههههههههههه
خالتك بقي وبتدلعك
بطلي غرور خالي خالتو تحبك وتحليني اوفق علي الي بالي بالك ;)

حبيبة الروح يقول...

rara
ميرسي يا رار
فعلا احلي لحظات في عمرنا هي اللحظات الي بننعم فيها بالحب بجد
شكرا للدعاء ولكي مني مثله

حبيبة الروح يقول...

Butterfly
انتي احلي يا قمرايه
ربنا يخليكي
منوراني ديمن يا رب

حبيبة الروح يقول...

romansy
الله يا استاذ رومنسي يا جاااااااااااامد
هههههههههههههههههههههههه
علي طول تعلق بكتبات احسن من الي انا كتبها كدا
مينفعش كدا
هههههههههههههههههههههه
نورتني وبجد مبدع حتي في تعليقاتك

حبيبة الروح يقول...

الفارس الملثم
امين يا رب يا محمد
بس انا الي بختي حلو بيه
انا عارفه والله انكم كلكم بتفرحو لما بكتب حاجه متفائله بس والله مودي مش بي ايدي
نورتني يا محمد

حبيبة الروح يقول...

esraa
(:

blue-wave يقول...

يا عم يا عم على الكلام الجامد دا
فينك يا بابا تشوف اللى بيحصل من بعدك:))))

حبيبة الروح يقول...

كيكى
كوكتي
حبيبت ماما والله
مش هتبطلي تشريد
منا كمان تعبت من تكسير العشه هه بامارة حمبوله
ههههههههههههههههههه
نورتي يا قطتي
ادعيلي يستمر المود يا بنت قلبي

حبيبة الروح يقول...

blue-wave
اهلا اهلا بابني
ههههههههههههههههههههههه
ابني اكبر مني مش عارفه اذاي
بس يجي يشوف الي بيحصل من بعده اذاي
ده هو الي بيتقاله الكلام ده
هو انا ليا حب وحبيب غيره
مين هيلهمني غيره ويعملني الحب الا هو

موناليزا يقول...

اغنية حلوة

هـمـــــــــــسة يقول...

على فكرة انتى حد جميل اوى ورومانتيك جدا ومشاعرك رقيقة

وانا بختلف معاهم لان مش معنى انك بتكتبى رومانتيك يبقى انتى بتعيشى نفس الحالة

حبيبتى بجد اسلوبك بسيط وحلو اوى سلمت الايادى

هـمـــــــــــسة يقول...

ميرسى يامى على كلامك الرقيق ليا
ميرسى ربنا يخليكى

وانتى الاجمل
وحقيقى بتنورى البلوج لانك عسولة اوى
ربنا يبارك فيكى

كيكى عوووووو يقول...

انتظرو المفاجاة الكبرى
قريبا بجميع دور المدونات
بطبوطى قاهر الاادغال
ههههههههههههههههههههه
ياماما يامجنونة
وانا كمان اجن منك
هههههههههههههههههه
بحبك مووووووووووووووووووووووووووووووت
عوووووووووووووووووووووووووووو

rovy يقول...

ازيك يا مى

انا اتأخرت لكن انتى ما سألتيش علشان تعرفى اللى كنت فيه !!

كلماتك جميله كالعاده حبيبتى و احساسك صافى و رقيق ..

ادعو الرحمن ان يمنحكى السعاده التى تستحقينها ..

دمتى بود
تحياتى

ياسر يقول...

اذيك يامي
اولاا بعتذر للتاخير في الزيارة
اما بالنسبة للبوست بتاعك فا هو قمة
في الاحساس والمشاعر النابعة من القلب
بجد سلمت اناملك يعني بوست عجزت الايد
عن التعليق علية او التعليق علي كلمة بة

بكل كلام الحب بحبك
وكل منايا اكون بس جنبك
وعايشه عشانك وعايشه لقلبك
ولا عايزة غيرك ولا عايزة بعدك
بحبك وهفضل حياتي اقولها
مليش حد غيرك يا مالك قلوبنا
بحبك دي كلمه قليله عليك
ده حبك في قلبي وقلبي بس ليك
بحبك حبيبي ومش عايزة غيرك
ده قلبي حبيبي بيعيش بس ليك
معقوله انت جنبي
وحاسس بقلبي
انا والله منايا رضاك
وبموت لو لحظه تبعدني عن هواك
بحبك حبيبي ومش عايزة غيرك
ده حبك نصيبي وانا بس ليك
روعة بجد دعيني انحني امامك لي احساسك
المرهف
تحياتي

ياسر يقول...

اة نسيت اباركلك علي الاستايل
الجديد وكمان علي عودتك لعالم التدوين

حبيبة الروح يقول...

موناليزا
ميرسي يا موناليزا يا جميله
بس دي مش اغنيه
بس يا رب تكون عجبتك

حبيبة الروح يقول...

1/2 doc
بجد مش عارفه ارد اقول ايه علي الكلام الحلو ده ربنا يخلكي ليا يا اجمل دوك يا قمرايه وربنا يحميكي ويبارك فيكي امين يا رب

حبيبة الروح يقول...

كيكى
انا مجنونه يا عدلات يا نونه انتي ماشي هوريكي ههههههههههههههه
مهو زر البطبوطي عشانك هو انا الي جيباه من برة

حبيبة الروح يقول...

rovy
ربنا يخليكي يا ماما
والله انا شرحت ليكي ظروفي والف سلامه علي مريومه وبعد الشر عنها
ميرسي يا ماما ليكي وربنا يخليلك مريم واخواتها

حبيبة الروح يقول...

عادل
اهلا يا عادل ازيك حمد لله علي سلامتك
ايه الغياب ده كله
ربنا يخليك ميرسي لذوقك
وانت كمان نورت مدونتي بزيارتك زي زمان