11‏/11‏/2008

الحلم 2



جلست امامك ضائعه
فانت اقسي حبيب
ولكنك حنون الي ابعد الحدود
جلست وانا لا اقوي علي ان انظر الي عينيك
حتي لا تفتضح بما فيها من شوق اليك
وانت القاتل لقلبي الدامي
اهان عليك قلبي تمزقه وتلقيه ولا تلقي له بالا
ولما ولمن لا اعلم حقا ما بك
ولما لم اعد اعرفك
وتحدثت انت ولكن ليس لي
حدثت الجميع الا انا
وجرحتني وكان قلبي يختنق بين ضلوعي
وقاومتني دموعي
ولم تنزرف دمعه للاهانه
ووقفت لارحل واتركك معهم
ولكن ما ان هممت بالوقوف
الا و قد القت بيا الالام ارضا
ولم اشعر الا وبيديك ترفعني
ويد اناس اخريين
ولكننا لم نشعر باحد
كنت قد فتحت عيني والتقت عيناك بعيني
وهامت عيني بعيناك وانت كذلك
وتحدثنا بلا صوت
عاتبتك كثير
واعتذرت انت كثيرا
وسامحتك وقبلتك ولكن بعيني
واحتضنتني امام الجميع وقبلت جبهتي
وقولت لهم ولي انتي حبيبتي فسامحيني

9 التعليقات:

موناليزا يقول...

لو كان اعتذرك قدام كل الناس بجد وبان عليه ندمه انه زعلك يبقى خلاص المسامح كريم

حبيبة الروح يقول...

موناليزا
يا حبيبت قلبي ده حلم بس ربنا يخليكي ليا علي النصيحه
نورتيني يا قمر وحمد لله علي سلامتك
بحبك في الله

كيكى عوووووو يقول...

حلم 2
ما اجمل احلامك ياماما؟
دايما بتبينى قلبك الطيب وانك ام حنون اوى
ربنا يحقق احلامك يارب ويسعدك ويهنيكى
..........................
خلينى بقى اخرج مع ابن الجيران
عااااااااااااااااااا
عووووووووووووووووووووووووو

Unknown يقول...

حتي لو حلم ماتسامحوش علي طول كده

عشان مايكررش نفس الغلط تاني

حبيبة الروح يقول...

esraa
اسراء الجميله والله حاولت في الحقيقه اني مش اسمحه علي طول كدا
بس القلب الي يحب عمره ميعرف يقسي علي حبيبه مهما كان جرحه
بس اهو انا مستنيه يمكن يوم يعرف اني بتجرح من حاجات كتير ويغيرها بنفسه

نورتي يا اجمل اسراء

حبيبة الروح يقول...

البحث عن أنا شىء جنونى
هو انا تقريبا مش بقيت فهمه تعليقات حضرتك بس نورتني

حبيبة الروح يقول...

كيكى
سوري يا كوكتي مش اخدت بالي من اني مكنتش نشرت التعليق ماما خلاص عقلها بقي خربان
يا قلبي ربنا يخليكي ليا ديمن يا رب
.................................
بردو موضوع ابن الجيران ده تاني تاني
اقولك احنا ناخد راي باببا في الموضوع ده
هههههههههههههههههههههه
نورتي يا كوكتي

غير معرف يقول...

جلست امامك ضائعه
فانت اقسي حبيب
فرق السماء من الارض بين الجملتين
ولكنك حنون الي ابعد الحدود شكلي اعرفة
هههههههههههههههههههههه
جلست وانا لا اقوي علي ان انظر الي عينيك
حتي لا تفتضح بما فيها من شوق اليك
بجد روعة يابختة بيكي انا فعلاا بحسدة عليكي
وانت القاتل لقلبي الدامي
تصلحية والجملة التالية تهاجمية تناقد
وفرق شاسع جدا
اهان عليك قلبي تمزقه وتلقيه ولا تلقي له بالا
ولما ولمن لا اعلم حقا ما بك
صدقيي لو بتحبية من قلبك هتقراءي من
عيناة ما يدور بفكرة وستعرفية جيدا
وتحدثت انت ولكن ليس لي
حدثت الجميع الا انا
ولماذا لم تتحدثي الية حدث الجميع الا انتي
ولم اشعر الا وبيديك ترفعني تناقد تناقد بجد
وتحدثنا بلا صوت
عاتبتك كثير
واعتذرت انت كثيرا
اجل فا اجمل لغة هيا لغة العيون
وسامحتك وقبلتك ولكن بعيني
واحتضنتني امام الجميع وقبلت جبهتي
وقولت لهم ولي انتي حبيبتي فسامحيني
طيب الحمد لله ودي ميزة الحب الا بيحب عمرة
ما يعرف يكرة او يهدد بالجنون
دعيني انحني امام كلماتك الرائعة
وايضا الاغنية هسرقها وانا خارج
ههههههههههههههههههههههه
تحياتي

اسير الوحدة

حبيبة الروح يقول...

اسير الوحدة
والله عرفتك
ههههههههههههههههههههههه
التنقاض يعني الحب
الحب هو مشاعر مجنونه وهاديه حنان وقسوة
وانا اتعذبت منه كتير
نفسي في يوم اقسي عليه ربع قسوته
مبقدرش وهو عارف كدا
اما بالنسبه اني مش كلمته انا ليه
فده كبرياء المراءه
بس بردو متحملتش
وتعبت
بس كفايه اني فوقت لاقيت نفسي في حضنه
ربنا يخليك يا اسير الوحدة بس يا ريت بجد بلاش الوحدة دي