26‏/02‏/2009

عدت سنه

تخيلو عدت سنه وانا معاكم ياااااااااااااااااه
ده الوقت بيعدي بسرعه اوي
سنه عرفت فيها ناس وحبيت ناس
وكرهت ناس وبعدت عن ناس
ونسيت ناس مكنوش يستهلو حتي مجرد كلمه بني ادمين
الحمد لله علي كل شئ
وبعدت عنكم ومسحت مدوناتي الي كانو حته مني ومازالو بعتبرهم اطفالي
يلا الحمد لله نسيت اقولكم او بصراحه انا كتبت بس قليل الي خد باله اني كتباها علي جنب
انا كنت محتفظه بمدوناتي عندي ونشرتهم تاني في مدونه لك وحدك
بحبكم في الله بس دي للناس الكويسه الي قلبها جميل منك
سلام لاني بصراحه في حاله وحشه كان نفسي احتفل معاكم بطريقه تاني بس يمكن اعملها لما اروق
سلام يا اغلي الناس

13 التعليقات:

Meme يقول...

كل سنه و انتي طيبه يا ارق و احلى بنوته

romansy يقول...

كل سنه وانتى طيبه عقبال مليون سنه معانا

lonely يقول...

ايه الجو ده بس يا مى
يارب بس ما اكونش من الناس اللى كرهتيهم .. علشان انتى مابتجيش عندى بقالك فترة
وبعدين سامحى يا مى كل الناس علشان ترجعى وتملى الدنيا ضحك زى الاول
مستنياكى ترجعى مى

mohamed ghalia يقول...

فى إنتظارك دوما

ســـهــــر يقول...

عقبال يارب متعدى مليون سنه وانتى منورة عالم التدوين

Butterfly يقول...

كل سنه وانتى طيبه
وان شاء الله تبقى أحسن ومتخليش أى حاجه تأثر عليكى وتمر عليكى لحظه وانتى مزاجك وحش :)

سلام

e3lamy ah yany يقول...

كل سنة وانتِ طيبة وبخير وسعيدة ان اول زيارة ليا هنا كان عيد ميلادك على بلوجر
ربنا يكتر من المناسبات الحلوة .
دمتِ بخير وارق تحياتى .

”*°•.˜”*°•..سونه..•°*”˜.•°*”˜ يقول...

السلام عليكم .
تقبلى مرورى الاول لكى
كان نفسى اجى فى ظروف احسن من كده تكونى مزاجك مرتاح وجميل كده
ويارب السنه تكون 10 و20 و100 فى صحه وسعاده وراحه
عوزه اجيلك قريبا هااا لا تبعدى كثيرا
تحياتى وسلامى (...سونه...) .

نـــــور يقول...

كل سنه وانتى طيبه واحلى مى فىى بلوجر كله

يارب مش اكون انا السبب فى المود الوحش اللى كنتى فيه علشان مش افضل حاسه بالذنب ولو انى متأكده انى انا السبب

فى كل الحالات انا اسفه اوى وهقولك تانى انتى عارفه انتى ايه عندى

وكل سنه ومدونتك معانا والسنه الجايه اكون شفتك بقى وفرحت بيكى :)

blue-wave يقول...

كل سنه وانتى ومدونتك بألف خير

princess يقول...

كل سنة والمدونة بخير وعقبال 10000000 سنة وانتى كمان :))

Kiara يقول...

كوووووووول سنه وانتي بالف خييييييييييير

rovy يقول...

كل سنه و انتى طيبه يا احلى مى
كل سنه وانتى منورانا حبيبتى
كل سنه و انتى اجمل و اقوى و ان شاء الله السنه الجايه تكون اجمل و اجمل

ربنا يوفقك و يبارك لكى دوما

تحياتى