17‏/02‏/2009

مغلق لحين استرجاع النفس


انا عارفه اني مش عارفه انتظم ولا في الكتابه ولا في زيارتي للناس الي بحبهم
وانا اصلا مش بقيت متظبطه مع حتي مع نفسي
فا بعد اذنكم انا هقفل المدونه لحد ما استرد مي تاني
لانها زي مهي وحشاكم وحشاني انا كمان اوي

بس ارجوكم ادعولي اقدر ارجعلها تاني
بحبكم جميعا في الله
سلام

8 التعليقات:

نـــــور يقول...

مؤيداكى جدا فى الفكره يامى
صح كده لحد ماتقدرى ترجعى لنفسك
ربنا يفوت ظروفك على خير
وربنا معاكى

Kiara يقول...

يارب تقدري ترجعيلها هتكوني مرتاحه اوي بعدها

اممممممممممموه

موجة يقول...

حبيتى
انتى جوهرة مكنونة بس يمكن فى شوية تراب بيخبو لمعتها لو مسكتى سفنجة نضيفة ونمسحتيها هترجعى لها تانى لمعتها
بس سواء هى بتلمع او لاء
فى النهاية هى جوهرة
متقفليش المدونة ياميادة

mohamed ghalia يقول...

فى إنتظارك دوما
وإن شاء الله هترجعى
دمتى بكل الود

كيكى عوووووو يقول...

أأأأأأأة
طب لمة تلاقيها قوليلها
كيكى نويه ليكى على نيه
عووووووووووووو

Unknown يقول...

أتمني انك ترجعي بسرعه

rovy يقول...

وحشتينااااااا يا مى
ان شاء الله مدة الاغلاق ما تطولش

ربنا يحفظك و يهديكى للخير دائما ..

حبيبة الروح يقول...

Habiba
كيــــــــــــارا
موجة
mohamed ghalia
كيكى
esraa
rovy



اقولكم علي كلمتين وبس
ربنا يخليكم ليا