23‏/01‏/2009

كل سنه وانت طيب يا حبيبي وانا كمان بقي

تحديث سريع
شكرا لكل من علق عندي وعند روفي
وشكر خاص جدا لروفي وعادل لاحتفالهم بيا
احتفال روفي
احتفال عادل


طبعا ناس كتير افتكرو ان حبيبي ده كدا يعني
بس الحبيب الي بكلم عنه ده حبيب قلبي وروحي وعمري وكل دنيتي ولولا وجوده مكنتش جيت
طبعا عرفتو مين هو بابايا
سمسم القمر الاس ملك النص زي مبقوله لما احب انكشه
ههههههههههههههههه
احكيلكم ايه عن باباتي حبيبي بابايا ده اصلا سكر بيقولو اني شبهه تحسو كدا اننا واحد في حاجات كتير حتي العصبيه
طبعا مع فرق السن والتجربه يعني عصبيتي انا باندفاع شويه
بس باباتي بقي سكر واجتماعي جدا انا يعني شويه علي قدي
لكن بابايا بقي مفيش حد يعرفه الا لما يحبه خصوصا كل صحباتي بيموتو فيه
واصدقائي بردو بيحبوه حتي في الشغل عنده شباب وكبار بيحبوه ويحترموه جدا
واهم من كل ده حنانه بابا حنين جدا مشوفتش اب حنين وجميل زيه كدا
كفايه انه متحمل اني واخويا لسه مشتغلناش لحد دلوقتي بيشتغل لحد الارهاق عشان يوفرلنا كل متطلبتنا
ومصاريفنا الي تقطم الوسط اي حد غيره كان قالي مش كفايه مش بيشتغلو وكان كبر دماغه
ملخص الي بقوله ده كل
بابا اعظم اب في الدنيا دي كلها
واجمل ما فيه بردو انه رومنسي زي بنته ايوة زيي مش انا الي زيه انا الي بعلمه متصدقوش طبعا هو الي بيعلمني

ربنا يخليك ليا يا اجمل واحن بابا في الدنيا دي كلها
كل سنه وانت طيب
كل سنه وانت معانا
كل سنه وانت قريب من الله
كل سنه وانت بالف خير وصحه
كل سنه وانت جميل كدا ديما
وربنا يقويك علينا محنا بلاوي طبعا
ههههههههههههههههه
وربنا يخليك لينا يا اجمل اوزي ده الدلع الي بقولهوله
اسيبكم مع بوفيه باباتي









دي عشان نقعد انا وانت كدا في البلكونه ونشربهم مع كبايتين شاي حلوين ماشي؟؟؟؟؟؟؟؟


طبعا الساقع لالالالالالالالالالالالالالازم في الموضوع عشان سهوله الزلط قصدي البلع ييييييييييييييييع ايه الي بقوله ده المهم جبتلكم كولا

دي جامبو عشان تكفي المعازيم لولولولولولولولولوللولي
كل سنه وانت حبيبي يا اوزي يا كوكو



تلاجات اهه يا اوزي عشان تعرف بنتك مكلفه اهه امووووووووووووووووووووووووووووة يا اوزتي

دي بتاعتي لوحدي ماسي؟

دي الهدايا الي جبتها لبابايا حبيبي بموووووووووووووووووووت فيك يا اوزي

24 التعليقات:

Meme يقول...

كل سنه و هو طيب و عقبال الميه يارب

lonely يقول...

ازيك يا مي وحشااااااااااانى كتير
انا عارفه انى مقصره بس والله المزاكرة والامتحانات والمشاريع مخليين الواحد فى ملكوت تانى
كل سنة ووالدك طيب وربنا يباركلكم فيه ويبارك له فيكم ويفرح بيكى كده وبعيال عيالك يارب
والله احنا من غير اهلنا مانسوى حاجة دول نعمة من ربنا
ربنا يخليهولكم يا مي

princess يقول...

كل سنو وهو طيب وبخير يارب
وربنا يخليهولك يا جميل
تحياتى

rovy يقول...

كل سنه وانتم طيبين حبيبتى و كل سنه و بابا طيب و بألف خير و ربنا ما يحرمكم منه ابدا يارب و يحفظه لكم ..
ما شاء الله على البوفيه كده حسستينى انى بخيله و ما بعرفش اعمل بوفيهات
معلش ان شاء الله اعوضها لكى المره الجايه ..
عيد ميلاد سعيد لبابا و ليكى انتى كمان يا احلى مى

ودى واجمل امنياتى

romansy يقول...

الاحتفال جامد قوى ومتكلف
على الاخر

يارب يخليه ليكى يارب

كل سنه وبابا طيب
وانتى طيبه وبالف خير

ياسر يقول...

كل عام وانتم بالف خير يارب
كل سنة وبابا بالف خير وصحة دايما
كل سنة وانتم بتحتفلوا مجمعين مع بعض
ربنا يحفظة ويديلة الصحة
عقبال ميت سنة
كل دي زجاجة كوكا دي انبوبة بوتاجاز ههههههه
مقدرتش اخلصها هاخد بقيت بقي وانا مروح
عيد ميلاد سعيد لي احن وارق بابا في الكون
كل سنة وانتي طيبة يامي عقبال ميت سنة

تحياتي

كيكى عوووووو يقول...

عااااااااااااااا
معلش جيت متأخرة
اعمل اية بقى فى المواصلات
عاااااااااااااااااااااا
**********************
لولة انى شوفت باباتك ياماما
انا كنت هقول كدابة على كل الى انتى قولتية او مبالغة عشان يزود المصروف اتنين جنية زيادة**وش بيغمز**
بجد بجد
كل سنه وهو طيب..نسيتى تقولى انة زى القمر والله**وش بيغمز مرتان**
هابى برث داى
ليكى ولى
عووووووووووووووووو

Unknown يقول...

كل سنة وانتى وهو وكل من تحبى طيبين
بس اية البذخ دا كله !!
وكمان كوكاكولا احنا مقاطعين انتى نسيتى ولا اية ؟؟؟
ازعل انا منك الوقت ولا اقاطع عيد الميلاد؟

rovy يقول...

انا جيت تانى النهارضه علشانك مخصوص
امبارح كان لبابا و النهارضه لمى القمر
كل سنه وانتى طيبه و عقبال100000 سنه يارب

اجمل الامانى لاحلى بنوته
عيد ميلاد سعيد

حبيبة الروح يقول...

Meme
وانتي طيبه يا ارق ميمي في الدنيا وحشتيني

حبيبة الروح يقول...

lonely
تومه الجميله وحشتيني جدا جدا
وانتي طيبه وربنا يقويكي ويوفقك
ربنا يخليكي

حبيبة الروح يقول...

princess
ربنا يخليكي يا برنسيس يا حبيبتي
وانتي طيبه

حبيبة الروح يقول...

rovy
وانتي طيبه يا روح قلبي يا ارق ماما
انتي مش بخيله يا قمر انتي جميله وطيوبه طفايه البوفيه كان تحفه ربنا يخليكي ليا

حبيبة الروح يقول...

romansy
اه شوفت بقي احتفالي بابايا
ربنا يخليك يا رومنسي
وانت طيب شكرا يا رومنسي

حبيبة الروح يقول...

عادل
وانت طيب يا لولي يا رب
امين يا رب العالمين
كدا بردو انبوبه بوتاجاز مخمصاك بجد
متغاظ مني عشان يبله لبابا كوكا كبيرة مش هديك منها
وانت طيب يا لولي يا طيب

حبيبة الروح يقول...

كيكى
المواصلات بردو ماشي ماشي ده انا هموتك
لولا العيد ميلاد الي انتي عملتيهولي في الفون كنت زعلت منك
***************************
انا بكدب يا كيكتي انتي عارفه ان متفرقش معايا الحاجات دي

وانتي شوفتي باباتي بنفسك سكر وعسل وكل حاجه حلوة
ايوة بابا قمر يا اختي في ليله تمامه كمان
تو يو تو
حلو الانجليزي المتعرب ده
عوووووووووووووووووووووووو

حبيبة الروح يقول...

نهر الحب
يعني انتي غايبه عني كل ده وجايه تتخنقي معايا ماشي يا نهر زعلنه منك عااااااااااااااااااااااااااااااااا
وانتي طيبه يا ستي
والي عايزة تقطعيه قطعيه

حبيبة الروح يقول...

rovy
ربنا يخليكي يا اجمل ماما والله انا مش عارفه اقولك ايع غير ربنا يخليكي ليا يارب

emey يقول...

كل سنة وكلكم طيبين يارب تكو ن كل ايامكو اعياد وفرحه

تحياتى

موناليزا يقول...

ربنا يخليهولك ياحبيبتى
وكل سنة وانتوا طيبين
بس انتى ليه مش مقاطعة الكوكاكولا؟

غير معرف يقول...

داين تداااااااااااااااان

حبيبة الروح يقول...

emey
وانتي طيبه يا جميله نورتيني

حبيبة الروح يقول...

موناليزا
ربنا يخليكي يا موناليزا
يادي موضوع الكولا
هو انا شربتها فعلا
احنا يومها شربنا شاي بلبن يعني مش اي مشروب غازي اصلا
نورتيني

حبيبة الروح يقول...

غير معرف
استاذ داين بتنجان
انت جبان
لو فيك شجاعه كنت هتدخل وتواجهني
وانا نشرت تعليقك عشان انا اشجع منك
يا جبان
ونفس الكلام لو كنت بنت
بس