29‏/01‏/2009

الاستاذ ولا الاستاذه الي بيدخل ولا الي بتدخل عندي كل شويه ويكلمو كلام مش مفهوم
انا مش هقوله غير كلمتين دي شخصيه جبانه
وحقيرة وداين تدان دي مش ليا انا روحو شوفو انتم بتكلمو مع مين بالظبط
والله انا زهقت ايه القرف ده ناس والله ما اتربت ولا عندها ريحه الاحساس
والله لولا ان في ناس محترمه بتيجي تعلق انا كنت منعت التعليقات خالص
بجد انا زهقت وقرفت وللعلم يا استاذ ولا استاذه غير معروف
انا مبخفش ومبتهددش وللاخر مرة بقولها مش عجبكم المدونه
ولا عجبكم الانسانه الي بتكتبه وفرو علي نفسكم وعليا ومتهوبش او متهوبيش هنا تاني
ايه القرف ده


انا اسفه للناس المحترمه علي انفعالي بس الكلام موجه للبني ادم ولا البني ادمه الي كتبت التعليق الي حرق دمي ده




وملحوظه بقي
انا هغيب كل الفتره الي جايه دي بدء من يوم الاحد القادم
لان والدتي هتدخل تعمل عمليه
ادعولها حتي لو في حد ضدي او مش بيحبني انا لشخصي او لكتاباتي
او لاي حاجه يعتبر والدتي دي والدته
ادعولها ارجوكم
ربنا يخليهالي لانها اغلي ما ليا في الدنيا

سلام

28 التعليقات:

Unknown يقول...

ربنا يشفيها ويعافيها هدعيلها كتير في الصلاة والله
بس ايه قمتي بالواجب مع الي بيرخم عليكي يستاهل أو تستاهل بجد بتبقى حاجة تقرف عارفة مرة كان في خلاف كده بيني وبين البنوتة الي كنت بحبها كانت بأه شغالة تناقرني في المدونة عادي براحتها بس ناس باه الله أعلم مين هما فهموا الموضوع ورشقوا باه وخربوا الحكاية ودمروا الدنيا وجرسوني ههههههههههههه بس الحمد لله عدت على خير
ربنا يعينك ويشفيلك ماما يارب
مودتي

حبيبة الروح يقول...

شكرا يا ابراهيم علي الدعاء
واسفه اذا كنت مقصرة في زيارتك
بس انا كمان مقصرة في حق الناس كلها وبصراحه اكتر مش عارفه اركز في اي كلام عشان اقدر اعلق عند اي حد
ممكن ادخل واقري ومقدرش اكتب حاجه
بجد يا ريت تسمحوني كلكم
اما بالنسبه للناس البارده فدول حسبي الله ونعمه الوكيل
دي حاجه بشعه بجد

princess يقول...

الف سلامة على مامتك وربنا يشفيها
وبالنسبة للناس الغريبة قولى حسبى الله وخلاص

كيكى عوووووو يقول...

فى اية بس ياماما كدة كل شوية يتنكد عليكى!!!
اساسا مكنتيش عملتى لى رد مخصوص دة قرف يا شيخة والله كبرى وفكك بلا قرف
*****************
ماما ان شاء الله ربنا يعفى عنها ويرضى عليها والله مش تخافى ان شاء الله خيررررررر
عوووووووووو

romansy يقول...

اولا سيبك من الكلام اللى اتقال واللى هيتقال طالما انتى صح خلاص

وبعدين الف الف سلامه على الحاجه

دا حسد دا ولا ايه
علشان عيد الميلاد الجامد اللى عملتيه

نـــــور يقول...

سلامه مامتك يامى
ربنا يقومها بالسلامه
واللى يخاف يعلن عن نفسه
كلامه ادنى من انه ياخد حيز من تفكيرك
مش انه يحرقلك دمك!

هـمـــــــــــسة يقول...

مى حبيبتى الف سلامة على طنط وربنا يقومهالك بالسلامة ان شاء الله

ومعلش ماتتديقيش فى ناس كده ماورهاش حاجة غير انها تتدايق فى الناس وبس ومش عارفة ليه برضه هما كده والغريب مش بيبقى عندهم جرأة يقولوا هما مين

وانتى ماتتديقيش وقولى حسبى الله ونعم الوكيل وربنا قادر يهديهم

mohamed ghalia يقول...

فى إنتظار عودتك
ألف مليون سلامة لماما
وربنا معاها
دمتى فى حفظ الله

Meme يقول...

معليشي ياقمر و لا يهمك منهم دول ما يستاهلوش تانيه من وقتك
بالنسبه لماما الف سلامه عليها يارب وربنا يكون معاها و يشفيها
و بادن الله حبقلى ادعيلها في الصلاه

Maha Shahen يقول...

متزعليش من تعليق حد وكفايا الكلام اللي مكتوب فوق قبل التعليق دا
فلو مفهمهوش اللى علق خلاص فلا عتاب عليه لأنه خساره وقتها الكلام

الف الف سلامه على مامتك
ربنا يشفيها ويعافيها ويحفظهالك من كل شر
وترجعى تنورى من جديد ولا زعل ولا ألم ولا اى احزان تانى يا رب

ربنا يسعدك ويوفقك حبيبتى

Butterfly يقول...

ربنا يشفى والدك ان شاء الله وتخف وتبقى أحسن وأحسن ان شاء الله :)

وهدى نفسك ... سيبك من الناس ;)

lonely يقول...

ألف سلامه عليها وربنا يقومهالك بالسلامه يارب

غير معرف يقول...

السلام عليكم


اولا اهنيكى على تعليقك

بس انا مش قصدى حاجة

انتى فاهمة يعنى اية داين تدان

يعنى اكيد باباكى فى يوم من الايام عمل زى ما انتى ما عملتى معاة

ويمكن اكتر كمان

ولو هو ما عملش كدة اكيد هيجى اليوم اللى هيتعمل معاكى كدة فى المستقبل ان شاء الله وربنا يخليكى لبابا


والف مليون سلامة على مامتك

وربنا يقومهالك بالف سلامة

بس ابقى طمنينى بالاخبار اول باول

ان شاء الله

مش تخلينا نقلق

على فكرة انا عندى مدونة

بس مش بفتحها بقالى فترة

لانى مخنوق منها شوية

او يمكن فى سبب انى ما اسيبش اسمى

معلش انا اسف بجد والله انا مكنش فى نيتى حاجة بالتعليق
بس انا غلط لانى مش فهمتك وجهة نظرى من الاول

ادعو الله عز وجل ان ولدتك تكون فى احسن حال وتقوم بالف سلامة

وبجد اسف يا انسة مى

كل الاحترام

blue-wave يقول...

اولا
ربنا يتم شفا والدتك
ثانيا
الحيوان او الحيوانه دى لو عندهم ذرة شجاعه يعرفوا نفسهم
سيبك منهم
ولا تشغلى دماغك بيهم

حبيبة الروح يقول...

princess
الله يسلمك يا حبيبتي
وعندك حق حسبي الله ونعمه الوكيل

حبيبة الروح يقول...

كيكى
اه يا قلب ماما شوفتي الهم
انا طهقن خلاص من القرف
ده
هفكني حاضر معاكي علبه مفكات

بالنسبه لماما ربنا يتقبل دعائكم كلكم يا رب ويخليكم ليا
انا مش خايفه خالص
انا مرعوبه موت بس

حبيبة الروح يقول...

romansy
بالنسبه لاولا للاسف مش عارفه اسبني لانه كلام يحرق الدم ودي مش اول مرة


الله يسلمك من كل شر
اه شكله حسد بس عين مين دي تفتكر
ههههههههههههههههههههههههههه
نورتني يا رومنسي والله ضحكتني

حبيبة الروح يقول...

Habiba
الله يسلمك يا روح قلبي
موضوع الكلام ده مش اول مرة يا حبيبه عشان كدا مش سكت المرة دي
ربنا يخدهم

حبيبة الروح يقول...

1/2 doc
الله يسلمك يا دكتورة يا قمر والله ليكي واحشه كبيرة

حسبى الله ونعم الوكيل
فعلا الله يسامحهم بقي

حبيبة الروح يقول...

mohamed ghalia
باذن الله خير راجعه قريبا باذن الله
الله يسلمك من كل شر
شكرا للدعاء

حبيبة الروح يقول...

Meme
بس يحرقو الدم يا ميمي اوي
ربنا يخليكي يا ارق ميمي
شكرا علي الدعاء

حبيبة الروح يقول...

nour shahen
يا نور مهم قروه وبردو مفيش احساس
الله يسلمك من كل شر يا نور يا جميله
شكرا للدعاء واللهم ما تقبل

حبيبة الروح يقول...

Butterfly
ربنا يخليكي شكرا للدعاء

حاضر يا قمر هحاول

حبيبة الروح يقول...

lonely
اهلا يا حبيبتي
الله يسلمك يا رب
وشكرا علي الدعاء اللهم ما تقبل

حبيبة الروح يقول...

غير معرف

كلام حضرتك جاي متاخر اوي
وبصراحه ملوش معني
ومش مترابط
وانا ميهمنيش القصه دي كلها
بس رجاء لحضرتك
مش عايزة اشوف تعليقك هنا تاني ومش تيجي حتي تقرء ماشي
ومن غير سلام لان السلام لاهل السلام

حبيبة الروح يقول...

blue-wave

بالنسبه للاولا شكرا يا عمرو
بالنسبه لثانيا
اهو جه وقال كلام ملوش معني
وكقايه ردي عليه
انا مش شغله دماغي بس الي يكلم يكلم بحساب ويعرف بيكلم مين هما لسه مشوفوش الوش الي يستهلوه للصبر حدود

rovy يقول...

ازيك يا مى
ايه الحكايه و الله انا لظروف خاصه مش متواجده فى البيت اليومين دول و بيصعب جدا دخولى على النت .. مش فاهمه طبعا ايه اللى حصل ..!!
ان شاء الله حأكلمك ضرورى علشان اطمن عليكى و على ماما
ان شاء الله حتقوم بالف سلامه ربنا يحفظها يارب و يشفيها و يخليها لكم و ما يحرمك منها ابدا .. امين

خلى بالك من نفسك و من ماما و بابا كمان اكيد محتاج لك و متضايقيش نفسك لأى سبب مش مستاهل
حفظك الرحمن و اسرتك من كل سؤ
تحياتى

غير معرف يقول...

السلام لاهل السلام

عموما متشكر على اسلوبك

وبجد اسف انى فكرت انى افهمك وجهة نظرى للتعليق

ووعد منى مش ادخل مدونتك
قدام دى رغبتك
وانا احترمت وجهة نظرك وصراحتك
وبجد اسف

وشكرا للرد على التعليق