06‏/12‏/2008

حبيب العمر


لو لفيت الدنيا بحالها عمري ملاقي حبيب زيك
رقه قلبك ويا حنانك ولا كلامك احلي كلام
حبك ليا اغلي ما ليا كلمه احبك احلي هديه
تعبتك كتير والمتك كتير من غير ما اقصد حبيبي الالم
ده لو كنت اعرف كلامي يضيقك مكنتش المتك وخدت الالم
ده جرحك حبيبي في قلبي انا اكبر من جروحي والامي انا
بحبك وهفضل عمري احبك لانك حبيبي ومليش غير قلب حبيبي انا
ده انت حبيب العمر مالك كل الامر حبك للاخر العمر ده منايا انا
بحبك يا اجمل ملاك لقلبي بي حبك اتولدت مدينه الملايكه ترفرف في قلبي يا عمري انا
وبيك بس بحس اني بس عايشه ومن غيرك انت بموت الف لحظه

بحبك حبيبي وسامح قلبي علي جراح مكنش يقصدها
وانا عارفه قلبك ارق من الحرير بحبك يا اجمل حبيب
بحبك يا حبيب العمر

ملحوظه بقي للناس السكر الي الي بجد غاليين عليا
كل سنه وانتم كلكم وكل الي تحبوهم بالف صحه وخير وسلام
هغيب عنكم يومين اعيد بس
وطبعا المصيبه الي جتلي دي ربنا يستر وتخليني اعيد علي خير
ادعو لي ارجوكم لان بجد الالم صعب جدا
هتوحشوني وعيد سعيد
happy feast

30 التعليقات:

romansy يقول...

مصيبه ايه بس
بقى فيه حد يحب بالاحساس دا
وحد يزعل منه
اكيد لا
واكيد بيحبك زى ما انتى بتحبيه واكتر

كل سنه وانتى طيبه
وعيد سعيد عليكى
وعليه
وعلى المسلمين جميعا
اكيد العيد هيبقى عيدين
لما بيكون جنبك

Kiara يقول...

ربنا مايحرمك منه وتفضلوا تحبوا بعض علطول

هتوحشيني اليومين دول

كل سنه وانتي طيبه

مش تنسي عديتي

mohamed ghalia يقول...

كل سنة وانتى طيبه
عيد سعيد عليكى وعلى كل اللى بتحبيهم
فى حفظ الرحمن

كيكى عوووووو يقول...

تعبتك كتير والمتك كتير من غير ما اقصد حبيبي الالم
ده لو كنت اعرف كلامي يضيقك مكنتش المتك وخدت الالم
ده جرحك حبيبي في قلبي انا اكبر من جروحي والامي انا
بحبك وهفضل عمري احبك لانك حبيبي ومليش غير قلب حبيبي انا
ده انت حبيب العمر مالك كل الامر حبك للاخر العمر ده منايا انا
بحبك يا اجمل ملاك لقلبي بي حبك اتولدت مدينه الملايكه ترفرف في قلبي يا عمري
*********************************
الله ياماما عليكى وعلى كلامك معرفش مع كلامك والاغنية حسيت انى عايزة اعيط
بالذات الجملة دىتعبتك كتير والمتك كتير من غير ما اقصد * كاتبها باحساس عالى اوى*
يااااارب ياماما يسعد ايامك ويهنيكى ودايما يفرحك دايما ياااارب
ويشفيكى ويعفى عنك
******************
الف الف سلااااااااااامة وان شاء الله حلبموحة مش انتى
خدى بالك من نفسك اموااااااااةة
عيييييييييييد سعيييييييد
عووووووووووووووووووووو

blue-wave يقول...

كلام حلو
بس مين يحس؟
وبجد الف سلامه عليكى

ياسر يقول...

السلام عليكم
عيد سعيد يامي
عيد سعيد يا بتبوتي {بوتا}
بجد كلمات فياضة بالاحساس
والمشاعر
الف سلامة عليكي
وربنا يقومك بالف سلامة يارب
اللهم امين
تحياتي

هـمـــــــــــسة يقول...

حبيبتى كل سنة وانتى طيبة وانا مبسوطة انك نزلتى بوست وبعتذر طبعا انى ماسألتش عنك بس والله انا كمان بمر بظروف صعبة جداتقدرى تقولى انى ماعدتش انفع خلاص

وانا سعيدة حبيبتى انك بخير وربنا ييسرلك امورك وتقضى احلى عيد فى الدنيا وكل سنة وانتى طيبة مرة تانية

Meme يقول...

يا حبيبه قلبي اسفه جداااااااااااااااا اتأخرت عليكي بس مافتحتش نت من يومين
اخيرا رجعتي اهلا بيكي فرحتيني والله

كل سنه و انتي طيبه وينعاد عليكي بالصحه و السلامه يارب

نـــــور يقول...

كل سنه وانت طيبه ياحبيبتى
مصيبه ايه يادى النيله
انا سايباك كويسه النهارده
وزى القرده يالهوى سلام بقى علشان اروح اتصل بيكى :)

غير معرف يقول...

ايه الكلام الجامد اللي علي الصبح ده , يا بخته يا ستي من غير نق ولا حسد هههههههه

الف سلامه ليكي عشان حكاية الكسر ده , وكل سنه وانتي طيبه يا مي وربنا يسعدك مع حبيبك يا رب

حبيبة الروح يقول...

romansy
هو مش زعلان مني بس انا حاسه اني تعبته معايا بجد عشان كدا بعتزرله هو طيب ومش بيزعل مني ابدا اصلا اه والله يمكن كمان هو بيحبني اكتر كمان
يا ريته كان جنبي ربنا يطمني عليه يا رب
ربنا يخليك يا رومنسي شكرا علي الدعوه الجميله وليك مني مثلها
كل سنه وانت بالف خير

حبيبة الروح يقول...

مولان
مولييييييييييييييييي
حبيبتي
وانتي وحشاني من دلوقتي اصلا اساسا كتييييييييييييييييير اوي والله بجد
ميرسي علي الدعاء يا قمرايه وليكي مني اضعاف اضعافه يا قمرايه

حبيبة الروح يقول...

mohamed ghalia
ربنا يخليك يا رب
وكل سنه وانت طيب وعلي كل امه المسلمين يا رب

حبيبة الروح يقول...

كيكى
بنت قلبي والله يا ناس
امواااااااااااااااة
يا رب يا كيكي يبقي حلموبحه عشان مش ياخد بنتي مني يا رب
ههههههههههههههههههههههه
انتي رومنسيه وعسل يا كيكي يا قلبي انتي
كل سنه وانتي طيبه

حبيبة الروح يقول...

blue-wave
والله مش كلام يا عمرو
وهو ارق واحن قلب في الدنيا حتي لو حصل ايه انا عارفه رقه وحنان قلبه قد ايه
بجد بجد الله يسلمك من كل شر ربنا يخليك
كل سنه وانت طيب

حبيبة الروح يقول...

عادل
لولي يا لولي اسمحلي اقولك لولي بقي
مع اني بردو والله زعلانه منك جدا
ميرسي علي كلامك الجميل
هو فعلا يساهل كل كلمه واكتر من الكلام ده هو يستحق اجمل وارق كلام بس لو حولت اكتب ايه مهما حولت مش هوفيه حقه وحبه في قلبي

حبيبة الروح يقول...

1/2 doc
حبيبت قلبي اجمل دكتورة عسوله وقمر
الف سلامه عليكي وربنا يعفيكي من كل شر
ربنا يخليكي علي كلامك ورقتك يا قمر

حبيبة الروح يقول...

Meme
يا ارق ميمي والله مش تتاسفي والله يا قلبي
مش يهمك والله عارفه ظروفك والله
وكل سنه وانتي طيبه

حبيبة الروح يقول...

habiba
وانتي طيبه يا كوكو
شوفتي مويا بقت مكسوحي عاااااااااااااا
ماسي بسرعه بقي
امواااااااااااااة
كل سنه وانتي طيبه

حبيبة الروح يقول...

الفارس الملثم
الله يسلمك يا محمد يا طيب
منا عارفه انك مش بتنق ولا حاجه
ربنا يخليك يا محمد نورتني
كل سنه وانت طيب

Butterfly يقول...

مصيبه ايه بس
ربنا ميجيب مصايب
على العموم كل سنه وانتى طيبه
وترجعى بالسلامه ان شاء الله :)

احساس لسه حى يقول...

عزيزتى

اول حاجه
كل سنه وانتى طيبه وعيد سعيد


تانى حاجه

معلش مقصر معاكى بس انا دخلت اللينك بتاعك من مدة كذا مرة وكانت المدونة مش موجوده لحد ما قولت اختفت زى غيرها ما اختفى

كنتى اختفيتى ولا النت عندى كان مخرف

المهم انك بخير الحمد الله

احلا حاجه اننا نحب

بس الاحلى ان الحب ده يكون حب ابدى ولاخر العمر

وعلى اد ما تلاقى حب ادى حب

لاننا ساعات بندى كتير ومش بنلاقى قصاد اللى بنديه اى شئ

هى ايه بقه المصيبه اللى جتلك

تحياتى

سلام

semsem يقول...

.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
::: (\_(\ ...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*
*: (=' :') :::::::: Happy Ad7a :::::::::::
•.. (,('')('')¤...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*
¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•

كيكى عوووووو يقول...

(`'·.¸ (`'·.¸*¤* ¸.·'´) ¸.·'´)
♥*** happy feast ***♥
(¸.·'´ (¸.·'´*¤* `'·.¸) `'·.¸)
عوووووووووووووووووووووو

rovy يقول...

اخيرا عرفت ادخل على التعليقات
ازيك يا مى
اخبارك ايه .. الف سلامه عليكى و يارب تكونى احسن ..
وحشااااااانى
انتى فين . سيبت لك اكثر من اوف لاين ليه ما ردتيش
يااريت تطمنينى عليكى
و كل سنه وانت طيبه و بصحة وسلام والى الله اقرب و على طاعته اقدر

عيييييييد سعيييييييييد عليكى
و على كل الأمه ياااارب

على فكره انا كنت سيبت لك رساله فى المدونه هنا على راسلنى لما ما عرفتش دخل التعليقات .

تحياتى

حبيبة الروح يقول...

Butterfly
اهه شوفتي بقي اخدت عين يا فراشتي عجبك كداههههههههههههههه
وانتي طيبه يا قمرايتي يا جميله وديمن منوراني كدا يا رب الله يسلمك من كل شر

حبيبة الروح يقول...

احساس لسه حى
ولايهمك عاش من شافك والله
انا فعلا كنت مسحت المدونتين اساسا
بس رجعتهم تاني

بص اننا ندي حب علي قد ما بناخد دي صعبه شويه لان لما حد بيحب بيدي من غير حساب مش بيكون فيها تحكم ادي قد ايه ومديش قد ايه صعبه شويه الا لو كان حب بالعقل ودي كمان صعبه لان مفيش حب بالعقل
بس عادي هو حب العمر كله بس ولله الحمد يعني حاجات كتير بتخوفني من الموضوع ومش عارفه اعمل ايه بس اهم حاجه اني متاكده من حبي ليه وحبه ليا وبعد كدا كله علي الله عز و جل
المصيبه الي حصلت اه بقيت مكسوحي هههههههههههه
وقعت ورجلي اتكسرت عادي يعني خدت يعن حلوة شويتين
عادي يعني الحمد لله

حبيبة الروح يقول...

semsem
ربنا يخليك منورني اول زياره ويا رب مش تكون الاخيرة
وحضرتك باف صحه وسلام

حبيبة الروح يقول...

كيكى
وانتي طيبه يا قلب ماما
ميرسي يا قلبي علي الكارت الجميل

حبيبة الروح يقول...

rovy
وصلي كل حاجه والله معلش لما اقبلك هفهمك والله
انا لسه تعبانه وتعبي بيزيد وتعبي النفسي بقي اكبر واكبر
شكلي هموت يا ماما