05‏/12‏/2008

كلام كبير اوي+تحديث

تحديث هاااااااااااااااااااام
انا مش عارفه ايه الي بيحصل ما شاء الله يعني حد قر عليا قرايه صغنونه كدا مش عارفه مين الله يسمحه عموما يعني
وبعيد عنكم رجلي اتكسرت بس عند في الناس دي
مش هاخد اجازة المرة دي وعلي قلبهم ههههههههههههههههههههههههه
كل سنه وانتم طيبين


اولا وحشتوني بس بصراحه وبجد
مش كلكم الناس الي سالت عليا بس بصراحه بقي
وللعلم انا مش راضيه انشر التعليقات عشان محرجش حد
بس الناس الي مش سالت عني ليكم عندي كلمتين
خيبتو ظني فيكم للاسف
وللناس الي سالو عليا سواء بالتعليقات بالميل
بالموبيل ويا عيني غرمتهم قد كدا
ربنا يخليكم ليا وميرحمنيش منكم
واولكم حبيب عمري طبعا
ربنا يخليكم كلكم ليا ونفضل اصحاب ديمن
وبعدين الناس الي بتدخل تحط عندي اعلانات
يا جماعه ملحوظه كبيرة
انا المدونه دي عملها ليا انا لحالتي انا
ومش بحب اعلن علي حاجه ولا حد يعلنلي عن حاجه
فا بجد لو سمحتم محدش يجي يعلن عندي عن اي حاجه

انا عارفه اني قصرت مع ناس كتير الفتره الي فاتت
في الزياره وكدا يعني بس انا عارفه انكم قلوبكم طيبه
وحاسين باختكم الي هي انا كنت بجد تعبانه قد ايه
وبجد كانت فتره ما يعلم بيها الا ربنا

بحبكم كلكم في الله

33 التعليقات:

Kiara يقول...

كل سنه وانتي طيبه يامي

عيد سعيد عليكي

وربنا يصلح لك دايما الحال

Kiara يقول...

ايه ده انت هنا ياقمر

اخبارك ايه

blue-wave يقول...

ماشى يا عم
ربنا يسهللللللللللله

حبيبة الروح يقول...

تصدقي والله يا مولان يا حبيبتي الفتره الي فاتت فكرت فيكي كتير جدا
وحشتيني جدا
ونورتي اول تعليق يا قمر
ربنا يخليكي

حبيبة الروح يقول...

تمام يا حبيبتي
وانت اخبارك وحشاني جدا والله

حبيبة الروح يقول...

blue-wave
اهلا عمر باشا قر بقي خلوني يتنكد علينا ياساتر علي القر
منورة يا دوك

Kiara يقول...

ربنا يخليكي يامي ده بس من زوقكك

المهم انتي اللي عامله ايه

Kiara يقول...

وانتي كمان وحشاني يامي

يارب يكون عيد سعيد عليكي وعلي الجميع

حبيبة الروح يقول...

حلو الشات بوكس ده
انا تمام احسن كتير الحمد لله
وانتي؟

Kiara يقول...

انا بقول كدا برده

حلو الشات ده

انا بخير ياقمر

حبيبة الروح يقول...

القلوب عند بعضها يا جميل
عيد سعيد عليكي يا جميله
وعلي كل الي تحبيهم
ويحققلك كل ما تتمنيه يا رب

Butterfly يقول...

حمدالله على السلامه
وكل سنه وانتى طيبه :)

نـــــور يقول...

عوووووووووووود احمد حبيب قلبى
وانا اقول بلوجر كد فيه ضباب ليه اتاريكى رجعتى تانى اخص اخص اخص p:

عموما امرى لله مبسوطه برجوعك ياستى
وانا كمان بحبك فى الله :)

حبيبة الروح يقول...

Butterfly
ربنا يخليكي ليا يا قلبي منورة يا سكر
وانتي طيبه يا قمر

حبيبة الروح يقول...

habiba
احمد مين يا لوزة
ههههههههههههههه
وحشتيني يا بيبه
انا يا لوزة اخص عليكي انتي وعليا انتي مش بنتي يا بت انتي
امرك لله ده انا هفجرك هفجرك هفجرك
وحشتني كلمه هفجرك دي
وانا بحبك في الله
امواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااة

الفارس الملثم يقول...

حمدالله علي السلامه يا مي انتي كنتي مسافره ولا ايه هههههههه طيب انا جي قلت الاقي فته ولحمه في المدونه ملقاش حاجه كده ممممممم

كل سنه وانتي طيبه يا مي وعيد سعيد عليكي يارب وربنا يوفقك ويسعدك مع حبيبك

mohamed ghalia يقول...

كل سنة وحضرتك بخير
حمدا لله على السلامه
حقيقى افتقدناكى
ولو كنت أعرف وسلة إتصال كنت كلمت حضرتك
دمتى فى حفظ الرحمن

Maha Shahen يقول...

حمدالله علي سلامتك
نورتى مدونتك ونورتى احبابك من جديد
يا رب متغبيش تانى عنا أبدا

المرور دا للتهنئه بالعيد

كل عام وانتى بخير... نظرا للظروف الأقتصاديه وارتفاع الأسعار هذه التهنئه صالحه لمدة سنه وتشمل: عيد أضحى _ تعيين _ ترقيه _ نجاح _ سنه جديده _ مولود _ نقل _ زواج ... الخ

Beram ElMasry يقول...

اختى . حبيبة الروح
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اجمل التهانى بمناسبة عيد الاضحى المبارك اعاده الله عليكم وجميع الاهل بالخير والبركة ، وجعلنا واياكم من الملبين فى العام القادم
والسلام عليكم ورحمة الله

غير معرف يقول...

ايه ده انا فاكر اني علقت امبارح هو التعليق اتسرق ولا ايه , عنوما كل سنه وانتي طيبه وعيد سعيد عليكي ان شاء الله

romansy يقول...

نورتى يا ملاك فى اجمل مدنيه للملايكه

كل سنه وانتى طيبه
عيد اضحى سعيد
عليكى
وعلى المسلمين جميعا

يارب دايما تكونى بخير
وطمنينا عليكى

حبيبة الروح يقول...

الفارس الملثم
اهلا يا محمد فته ولحمه ليه يا راجل هي دي الجميعه الاستهلاكيه
هههههههههههههههههههه
كل سنه وانت اطيب يا محمد ربنا يخليك
والسنه الجايه تكون محقق كل ما تتمناه

حبيبة الروح يقول...

mohamed ghalia
ربنا يخليك يا استاذ محمد كفايه عندي ان حضرتك كنت من اوائل التعليقات في البوست الي فات وتقريبا كنت اول تعليق وسالت عليا دي تكفيني من حضرتك
وكل سنه وحضرتك طيب

حبيبة الروح يقول...

nour shahen
نوني يا نوني
والله وحشاني
ربنا يخليكي يا قمرايه
وباذن الله مش ابعد تاني عنكم ومرسي علي الرساله الموفرة دي

حبيبة الروح يقول...

Beram ElMasry
اهلا استاذ بيرم المصري اول زياره من حضرتك ليا
ربنا يخلي حضرتك وكي سنه وحضرتك بالف صحه وسلامه
نورتني

حبيبة الروح يقول...

الفارس الملثم
والله وصل بس كنت نسيت انشره وعموما اتنشر ومنور اهه يا سيدي
وكل سنه وانت طيب مرة تانيه

حبيبة الروح يقول...

romansy
وحضرتك بخير
شكرا
وكل سنه وحضرتك طيب

lonely يقول...

كل سنة وانتى طيبة يا جميل
ويارب العيد الجاى تكون فى أحسن حال ومحققه كل اللى تتمنيه ان شاء الله

RaRa يقول...

♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
▒♥▒▒♥kol Sana w antom Tayebeeeeeen♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒
♥▒▒♥▒▒♥عـــــيــــد سـعـــيــــد ♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥
▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥

حبيبة الروح يقول...

lonely
طومه يا طومه يا قمرايه وحشاني جدا
كل سنه وانتي طيبه يا اجمل قمر

حبيبة الروح يقول...

RaRa
وانتي طيبه

ياسر يقول...

السلام عليكم

الف سلامة عليكي
اسف علي التآخير
بس مكنتش اعرف
كل سنة وانتي طيبة يامي
عيد سعيد عليكي يارب وعلي
كل احبائك
تحياتي

حبيبة الروح يقول...

عادل
وانت طيب يا لولي يا جميل
ولا يهمك المهم انك افتكرتني
بس بردو زعلانه منك بجد